Hoi!
Normaal post ik eigenlijk nooit dingen op het forum, meestal als iets niet lukt dan vind ik wel een post/topic waar het uitgelegd staat maar ik zit nu echt met handen in het haar.
Ik heb een Asus N53SV laptop, en van de een op andere dag werkt de wifi niet meer..
Windows 8 zegt dat de wifi uitstaat en ik kan wifi niet aankrijgen.
Heb drivers al geprobeerd, knopje op de zijkant, WIFI pci-e chip vervangen, maar niets werkt.
Heeft iemand hier nog een slimme ingeving ?
Ik had al een Intel N6300 besteld omdat ik dacht dat het wifi kaartje gewoon kapot was, maar dat blijkt niet het geval. In bios kan ik ook niets vinden...
Alvast heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop op enkele goed ideeën
(zou het even in een avondje fixen, maar het is inmiddels alweer half 3...
)
Normaal post ik eigenlijk nooit dingen op het forum, meestal als iets niet lukt dan vind ik wel een post/topic waar het uitgelegd staat maar ik zit nu echt met handen in het haar.
Ik heb een Asus N53SV laptop, en van de een op andere dag werkt de wifi niet meer..
Windows 8 zegt dat de wifi uitstaat en ik kan wifi niet aankrijgen.
Heb drivers al geprobeerd, knopje op de zijkant, WIFI pci-e chip vervangen, maar niets werkt.
Heeft iemand hier nog een slimme ingeving ?
Ik had al een Intel N6300 besteld omdat ik dacht dat het wifi kaartje gewoon kapot was, maar dat blijkt niet het geval. In bios kan ik ook niets vinden...
Alvast heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop op enkele goed ideeën
(zou het even in een avondje fixen, maar het is inmiddels alweer half 3...