Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Expert panels

Pagina: 1
Acties:

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Wat is dit eig'k voor expert panel? :P

En wordt er eigenlijk überhaupt nog gebruik gemaakt van de expert panels (ergens waar ik mogelijk niet veel kom ofzo?). Just curious, want een vraag als deze had met een expert-panel voor die "categorie" (die IMHO had moeten bestaan) wel precies nut gehad. Verder zie ik er nooit iets van terug.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb 3 keer een email gehad over mijn expert gebieden, maar de laatste tijd niet meer..

Mijn SNES verzameling!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Joost Schellevis is de chef expertpanels. Ik krijg nog regelmatig (een keer per twee maanden ofzo?) een mailtje waarin input gevraagd, maar daar is vaak dermate snel input op nodig dat ik de tijd niet heb om te reageren voordat het artikel live gaat. :P

Dat "beide" was volgens mij iets waar je kon kiezen tussen kennis van A, kennis van B of kennis van beide, maar omdat er geen hiërarchie in die expertises zit is dat nu niet meer te zien. Is ook vaker gemeld maar er wordt blijkbaar niets mee gedaan. :Y)

Zullen we dit topic maar in Geachte Redactie zetten aangezien die panels voor de redactie zijn? :Y)

>>GR

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
NMe schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 02:09:
Zullen we dit topic maar in Geachte Redactie zetten aangezien die panels voor de redactie zijn? :Y)
Hoe moet ik dat nou weten? :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben lid van meerdere panels maar zie eigenlijk ook nooit meer een vraag voor input. Een tijd terug heb ik ook feedback ingeleverd over de panels en categorien (waaronder "beide" ) maar daar is helaas nooit iets mee gedaan voor zover ik weet. Ik zie de laatste tijd ook geen geraadpleegde experts meer bij artikelen staan.

Worden de panels af en toe trouwens geevalueerd? Ik kan mij voorstellen dat je sinds het begin van de panels van sommige mensen nooit reactie hebt gekregen (kan ook aan weinig informatievraag vanuit T.net liggen natuurlijk) of dat sommige users uberhaubt niet meer actief zijn.

Een ander punt bij de expert panels is dat je eigenlijk nooit weet of iemand daadwerkelijk verstand heeft (bv professioneel) met bepaalde zaken. Ik zie mensen in sommige panels zitten die ik persoonlijk ken en waarvan ik weet dat ze totaal geen of erg weinig kennis van een bepaald onderwerp hebben.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Mij werd aan gegeven dat het expert panel op een laag pitje staat en dat hier de komende maanden zoals het er nu uit ziet geen verandering in zal komen( door een redactie lid gezegd), hopelijk dat men nog ergens de tijd vind na deze periode zodat er meer gebruik word gemaakt van de experts panels want anders hebben ze imo weinig nut.
Ook ben ik het eens met bovenstaande, ik ken ook wat mensen en weet dat ze nul kennis van zaken hebben waar ze expert van zouden zijn maar ja hoe filter je dat er uit he.. :)

[ Voor 89% gewijzigd door pino85 op 07-02-2013 18:21 ]

Liefhebber van Tweakers

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee, maar dat is wel de enige manier waarop die panels wat mij betreft zin gaan hebben. Anders zit je vooral met de wet van de grote getallen te worstelen en heb je gewoon stapels input nodig voordat je het kan vertrouwen...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Het schiften op mensen die geen input leveren is m.i. niet erg nuttig. Zie ook NMe in "Expert panels"
Ik krijg nog regelmatig (een keer per twee maanden ofzo?) een mailtje waarin input gevraagd, maar daar is vaak dermate snel input op nodig dat ik de tijd niet heb om te reageren voordat het artikel live gaat.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien is een dm sneller dan een e-mail. Bij mij staat tweakers bijna altijd open en mijn mail kan ik best twee dagen niet openen. :) Ja die mensen zijn er :p

LinkedIn WoT Cash Converter

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PcDealer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:05:
Het schiften op mensen die geen input leveren is m.i. niet erg nuttig. Zie ook NMe in "Expert panels"

[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien is een dm sneller dan een e-mail. Bij mij staat tweakers bijna altijd open en mijn mail kan ik best twee dagen niet openen. :) Ja die mensen zijn er :p
Ik lees mijn mail dagelijks meerdere keren, maar op kantoor heb ik voornamelijk mijn Exchange-account van kantoor open staan. Privémails willen dan nog wel eens gemist worden, of als ze niet gemist worden heb ik het vaak te druk om te antwoorden. Als ik dan om 11 uur een mailtje krijg waarin staat dat ze graag om 5 uur diezelfde dag willen publiceren dan heb ik de tijd niet om daar een leuke reactie op te schrijven. :Y)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Datzelfde geldt voor veel mensen denk ik. Ik reageer, als ik de mailtjes zie, eigenlijk altijd wel even. Ook als ik geen input kan leveren binnen de gestelde termijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Bor de Wollef schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:08:
Datzelfde geldt voor veel mensen denk ik. Ik reageer, als ik de mailtjes zie, eigenlijk altijd wel even. Ook als ik geen input kan leveren binnen de gestelde termijn.
Ik ben wel van plan om de expertpanels vaker te gebruiken, maar zeker de laatste tijd was er weinig tijd voor achtergronden waarin ze van pas zouden komen. :-(

Ik ben helemaal geen stagiair

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kunnen we in elk geval dat "Beide"-panel even hernoemen? :P

Pagina: 1