Mogelijkheid IP adress checken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Heb zojuist van Tweaker "edjedeman" een aanbod gekregen van Forza Horizon voor 15 euro incl.
De gebruiker heeft echter geen feedbacks, posts, reacties en is ook nog eens vandaag aangemaakt.
Puur uit zekerheid wil ik even het IP adress checken, aangezien meneer Vrolijk ook weer actief is.

(Natuurlijk ga ik niet vooraf geld overmaken)

Hiermee wil ik niet zeggen dat deze Tweaker een oplichter is, better safe than sorry.
Heb hem natuurlijk ook een bericht gestuurd waar ik helaas geen antwoord op heb.

Zal zijn IP hier wegens zijn privacy hier niet neerzetten, tenzij het een bekend IP van een oplichter is.
Bij het IP googlen wel gezien dat het een Nederlands IP is, maar weet niet of er ergens een database is waar dat bijgehouden word.

Kans lijkt me natuurlijk klein omdat die oude IP adresjes nu weer toegekent worden omdat ze op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit was die gast weer, geen zaken mee doen dus.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Aangezien je al een aantal goede beoordelingen hebt, laat hem het opsturen en achteraf betalen.

Zo te zien weer een oplichter, dus negeren...

[ Voor 20% gewijzigd door Chris Smoove op 06-02-2013 23:29 ]