Hoi,
Volgens mij heb ik net een bug ontdekt.
Ik ben aan het reageren in een topic en tijdens het reageren wordt er nog een bericht geplaatst.
Vervolgens druk ik op plaatsen en plof m'n bericht is niet zichtbaar. (thans voor mij)
Ik zie wel de melding:
Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Als ik op wijzig druk, komt hij ook tevoorschijn.
Ook zie ik dat ik als laatste een post geplaatst heb in het forum... echter ik zie hem niet, ook niet onder myreact.
Het bericht is wel te zien als ik uitlog..
Cookies ect heb ik opgeschoond met CCleaner.
Tevens zie ik dit bericht niet in Explorer als in Firefox.
Ingelogd => bericht niet zichtbaar
uitgelogd => bericht wel zichtbaar
Het bericht van
Home » Forum » Tweaking » Overclocking & Tweaking » GoT 3DMark Challenge - Deel 11
Woensdag 06 februari 2013 22:17
Ook maar eens een rondje gedraaid met het oud kaartje van Bart
PLAATJE
Zit er een verhouding tussen core en boost?
Met stock bios kan ik in AB core omhoog schroeven en boost hij tot rond de 1228Mhz.
Met een unlocked bios (1.21V) core op 1202 geeft hij een boost in de 1241Mhz.
Tenminste die waarde geeft MSI AB weer. boost waarde komt niet overeen met GPU-Z.
Zit imo dan niet zo veel verschil tussen de 2 versies. Behalve een hogere temp en amper 20Mhz.
(Verwacht van de week m'n waterblokje binnen)
Edit : Schraal ik zie m'n bericht niet als ik ingelogd ben ...
Volgens mij heb ik net een bug ontdekt.
Ik ben aan het reageren in een topic en tijdens het reageren wordt er nog een bericht geplaatst.
Vervolgens druk ik op plaatsen en plof m'n bericht is niet zichtbaar. (thans voor mij)
Ik zie wel de melding:
Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Als ik op wijzig druk, komt hij ook tevoorschijn.
Ook zie ik dat ik als laatste een post geplaatst heb in het forum... echter ik zie hem niet, ook niet onder myreact.
Het bericht is wel te zien als ik uitlog..
Cookies ect heb ik opgeschoond met CCleaner.
Tevens zie ik dit bericht niet in Explorer als in Firefox.
Ingelogd => bericht niet zichtbaar
uitgelogd => bericht wel zichtbaar
Het bericht van
Home » Forum » Tweaking » Overclocking & Tweaking » GoT 3DMark Challenge - Deel 11
Woensdag 06 februari 2013 22:17
Ook maar eens een rondje gedraaid met het oud kaartje van Bart
PLAATJE
Zit er een verhouding tussen core en boost?
Met stock bios kan ik in AB core omhoog schroeven en boost hij tot rond de 1228Mhz.
Met een unlocked bios (1.21V) core op 1202 geeft hij een boost in de 1241Mhz.
Tenminste die waarde geeft MSI AB weer. boost waarde komt niet overeen met GPU-Z.
Zit imo dan niet zo veel verschil tussen de 2 versies. Behalve een hogere temp en amper 20Mhz.
(Verwacht van de week m'n waterblokje binnen)
Edit : Schraal ik zie m'n bericht niet als ik ingelogd ben ...