Ik heb een iPad 2 en wil met de adapter via USB printen op een HP Deskjet F 2480.Maar ik krijg dan een melding met zoiets als: Geen airprinters gevonden???
Zou er gewoon geen driver voor zijn?
Zou er gewoon geen driver voor zijn?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hmm Ik heb even gezocht, het lijkt er dus op dat het ook niet lukt met een printer en een wifi adapterCyBeR schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:28:
iPad printen werkt alleen met AirPrint via wifi.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 22:21 ]
Helaas heb ik geen NAS. En wat ik begrijp moet airprint in de Firmware van je printer zitten.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:20:
Misschien heb je een synology nas? Kan de usb printer daaraan, airprint aanzetten en klaar.
Anders een pdf van maken en mailen naar een pc...
Niet per definitie. Er zijn ook software mogelijkheden. Bijvoorbeeld PrintopiaVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:35:
[...]
Helaas heb ik geen NAS. En wat ik begrijp moet airprint in de Firmware van je printer zitten.
Weer wat uit te zoeken...Pendora schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:37:
[...]
Niet per definitie. Er zijn ook software mogelijkheden. Bijvoorbeeld Printopia
Niet per see. De iPad moet ergens AirPrint tegen lullen, maar of dat een printer is of een computer die een printer nadoet maakt natuurlijk niet zoveel uit.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:35:
[...]
Helaas heb ik geen NAS. En wat ik begrijp moet airprint in de Firmware van je printer zitten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Maar die printer moet dan dus wel aan iets van Mac hangen, begrijp ik, na kort zoeken. Met W7 ben ik nog niets tegen gekomen.CyBeR schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:54:
[...]
Niet per see. De iPad moet ergens AirPrint tegen lullen, maar of dat een printer is of een computer die een printer nadoet maakt natuurlijk niet zoveel uit.
Of aan een apple airport.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:59:
[...]
Maar die printer moet dan dus wel aan iets van Mac hangen?
[ Voor 18% gewijzigd door job op 06-02-2013 23:56 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq