Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3 maanden contract adsl bij Anno.NU

Pagina: 1
Acties:

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:02
Ik zag het ergens op dit forum staan en haal het hierbij maar weer even naar boven.
Misschien is het handig om dit topic vast te maken boven in dit topic, aangezien veel mensen vragen stellen over een snel opzegbaar internetabonnement?

Bij Anno.NU kan ADSL voor minimaal 3 maanden worden aangevraagd.
Dat betekent dus een 3-maanden contract. Na die 3 maanden is de verbinding maandelijks op te zeggen.
Een soort van alternatief voor het oude Alice, zeg maar.

Er zijn 2 abonnementen:

-Snel internet > 8down/1up €14,95/mnd
-Sneller internet >20down/1up €17,95/mnd

Geen aansluitkosten, afsluitkosten of datalimiet!
Standaard 1 mailbox
Telefonie + nieuwsgroepen voor enkele euro's meer optioneel.
Er moet wel een modem gekocht worden.
Als er al een (vrij instelbaar) modem is, kost dat natuurlijk niks. Maar die moet dan wel zelf worden ingesteld!
In geval van non-linesharing bedraagt de maandelijkse toeslag € 5,- en de eenmalige aansluitkosten € 25,-

P.S. Ik maak geen reclame, ik licht alleen voor wat de enige mogelijkheid is voor het nemen van een tijdelijke internetverbinding over de koperen telefoonkabel.

[ Voor 4% gewijzigd door timmie1 op 06-02-2013 20:47 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heel leuk en aardig, doch, er moet wel ADSL beschikbaar zijn [nee, dat is niet altijd zo] en als je op 10km van het verdeelhuisje zit heb je de geweldige snelheid van wel 2Mbs, als je geluk hebt.

People as things, that’s where it starts.

• timmie1
Ja, dat is wel zo. Maar het komt weinig voor dat je 10km van de telefoonstantsi zit.
En het is veel mensen die bijv. antikraak wonen / tijdelijk app hebben toch wel handig!

Ookal heb je maar 2, het is toch een internetverbinding die je op kan zeggen zodra er een betere verbinding komt (bijv. goedkoper 4g in de toekomst)

[ Voor 33% gewijzigd door timmie1 op 06-02-2013 20:19 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Antikraak is dus een van die gevallen dat je adsllijn dood is, heb ik al ervaring mee. Verdeelstation van de ADSL was al uitgeschakeld omdat niemand in die wijk ADSL gebruikte.

En UPC doet niet bepaald moeilijk als je laat zien dat je verhuist bent naar een plaats waar of al UPC is aangesloten of buiten het UPC gebied.

People as things, that’s where it starts.

• timmie1
UPC doet ook niet moeilijk over sommige internetproblemen waarvan ik hoor dat ze al maanden spelen.
Ik zit nu ook met zo'n probleem waarbij de kabel mij 's avonds een ping van 750ms oplevert.
Een goedkope, snel opzegbare Back-up is dus wel handig!

Ik geloof nooit dat niemand geinteresseerd is in een goedkoop opzegbaar DSL-abonnementje, al is het maar als Back-up of verbinding voor ouderen of alleen SIP ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door timmie1 op 06-02-2013 20:23 ]

• tmvg
  • Laatst online: 17-09 13:26
Bij deze de eerste die erg blij is met deze tip!

Ik woon anti-kraak en sinds een paar maanden in het UPC gebied dus niets maandelijks opzegbaar te krijgen. UPC doet inderdaad niet moeilijk als je verhuist buiten hun gebied maar dan moet jij dat wel kunnen aantonen middels een GBA uittreksel met woon historie. Als je je niet inschrijft (wat ik niet wil om diverse redenen) wordt dat dus lastig.

Gelukkig heb ik lieve buufjes met wifi, maar als ik dit geweten had...

edit:

Tele2 kost bij de breedbandwinkel.nl voor het eerste jaar (incl. modem) €161.
Bij Anno.nu zit je (incl. modem) al na 4 maanden op €160.

Ik heb nog een nieuwe kpn adsl modem/router liggen. Dat zou het wel weer interessant maken mits die geschikt zou zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door tmvg op 06-02-2013 22:08 ]

Verwijderd

Dan heb je wel wat op je kerfstok/schulden ect. als je je niet wil inschrijven en dat is nog strafbaar ook.
Zulke mensen hebben geen recht op internet of welke dienst dan ook. IEDEREEN MOET zich INSCHRIJVEN in gemeente dus waarom zou de bovenstaande daar een uitzondering op zijn???
Niet dus en heel goed dat providers om zoiets vragen. Tis trouwens ook logisch.

• timmie1
tmvg schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:34:
Bij deze de eerste die erg blij is met deze tip!

Tele2 kost bij de breedbandwinkel.nl voor het eerste jaar (incl. modem) €161.
Bij Anno.nu zit je (incl. modem) al na 4 maanden op €160.
Alle ADSL2+ modems zijn gewoon geschikt.
Hoe kom je aan die 160,00 als ik vragen mag?

Bijna iedereen heeft thuis wel een standaard ADSL2+ modempje liggen, dus dat maakt het wel veel goedkoper. Als je geen KPN-lijn hebt is het eenmalig 25,00 aansluiten en 5,00 per maand extra.
Dus voor eerste 4 maanden: 25 + (4X14.95) + (4X5,00) = 104,80 voor 4 maanden. Maar goed, ik vind het wel waard om zonder contract internet te hebben. Je kunt zo na 3 maanden besluiten om over te stappen en weg ben je.

Edit: Slecht gelezen :9
Edit2: Die 160,00 bij Tele2 krijg je alleen maar omdat ze een aanbieding erbij doen...

[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 06-02-2013 22:26 ]

• tmvg
  • Laatst online: 17-09 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:14:
Dan heb je wel wat op je kerfstok/schulden ect. als je je niet wil inschrijven en dat is nog strafbaar ook.
Zulke mensen hebben geen recht op internet of welke dienst dan ook. IEDEREEN MOET zich INSCHRIJVEN in gemeente dus waarom zou de bovenstaande daar een uitzondering op zijn???
Niet dus en heel goed dat providers om zoiets vragen. Tis trouwens ook logisch.
Gelukkig heb ik niets op mijn kerfstok en ook geen schulden. Inschrijven is verplicht daar heb je helemaal gelijk in.
Ik woon hier ook niet het grootste gedeelte van mijn tijd ivm met de reistijd/reiskosten naar mijn werk. Dus ik sta ook netjes ingeschreven bij de gemeente waar ik het meest verblijf. ;)

edit:

Die 5 euro per maand komt er ook nog bij voor non-linesharing.
Geen support op je eigen modem en ondanks de aanbieding ben ik benieuwd of ze interessant genoeg zullen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door tmvg op 06-02-2013 22:46 ]

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:09

WeirdEye

Eindbaas

Anno.nu is cambrium, oftewel het zelfde bedrijf als tweakdsl etc.

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390804040000

[ Voor 32% gewijzigd door WeirdEye op 07-02-2013 08:09 . Reden: link kaduuk ]

Pagina: 1