Ik zag het ergens op dit forum staan en haal het hierbij maar weer even naar boven.
Misschien is het handig om dit topic vast te maken boven in dit topic, aangezien veel mensen vragen stellen over een snel opzegbaar internetabonnement?
Bij Anno.NU kan ADSL voor minimaal 3 maanden worden aangevraagd.
Dat betekent dus een 3-maanden contract. Na die 3 maanden is de verbinding maandelijks op te zeggen.
Een soort van alternatief voor het oude Alice, zeg maar.
Er zijn 2 abonnementen:
-Snel internet > 8down/1up €14,95/mnd
-Sneller internet >20down/1up €17,95/mnd
Geen aansluitkosten, afsluitkosten of datalimiet!
Standaard 1 mailbox
Telefonie + nieuwsgroepen voor enkele euro's meer optioneel.
Er moet wel een modem gekocht worden.
Als er al een (vrij instelbaar) modem is, kost dat natuurlijk niks. Maar die moet dan wel zelf worden ingesteld!
In geval van non-linesharing bedraagt de maandelijkse toeslag € 5,- en de eenmalige aansluitkosten € 25,-
P.S. Ik maak geen reclame, ik licht alleen voor wat de enige mogelijkheid is voor het nemen van een tijdelijke internetverbinding over de koperen telefoonkabel.
Misschien is het handig om dit topic vast te maken boven in dit topic, aangezien veel mensen vragen stellen over een snel opzegbaar internetabonnement?
Bij Anno.NU kan ADSL voor minimaal 3 maanden worden aangevraagd.
Dat betekent dus een 3-maanden contract. Na die 3 maanden is de verbinding maandelijks op te zeggen.
Een soort van alternatief voor het oude Alice, zeg maar.
Er zijn 2 abonnementen:
-Snel internet > 8down/1up €14,95/mnd
-Sneller internet >20down/1up €17,95/mnd
Geen aansluitkosten, afsluitkosten of datalimiet!
Standaard 1 mailbox
Telefonie + nieuwsgroepen voor enkele euro's meer optioneel.
Er moet wel een modem gekocht worden.
Als er al een (vrij instelbaar) modem is, kost dat natuurlijk niks. Maar die moet dan wel zelf worden ingesteld!
In geval van non-linesharing bedraagt de maandelijkse toeslag € 5,- en de eenmalige aansluitkosten € 25,-
P.S. Ik maak geen reclame, ik licht alleen voor wat de enige mogelijkheid is voor het nemen van een tijdelijke internetverbinding over de koperen telefoonkabel.
[ Voor 4% gewijzigd door timmie1 op 06-02-2013 20:47 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?