Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
/edit:
Duurde even voordat ik het door had.
no.#1 in de bug top 100!
pier gefeliciteerd!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Virussen? Scan ze hier!
Nee ok, maar ik vond het wel heel vaag...Op zaterdag 02 juni 2001 19:43 schreef wildhagen het volgende:
Heb ik wel vaker gezien vandaag, niet zo bijzonder verder.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Tja, ik snap Topix ook niet meer. Allerlei oude bugs zijn weer teruggekomen (denk aan het \"\"-probleem).Op zaterdag 02 juni 2001 19:44 schreef pier het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vond het wel heel vaag...
Virussen? Scan ze hier!
Dacht ik dus ook..Op zaterdag 02 juni 2001 19:43 schreef Daniel Kegel het volgende:
Vagere shit dan dit kan gewoon niet
Ben ik nou op de een of andere manier in het crewforum terecht gekomen of is die post uit het crewforum in mijn draad gekomen
Confusing die bugs..
Maar het zal wel iets te maken hebben met overlappende topic-ID's ofzo
Zou kunnenOp zaterdag 02 juni 2001 19:51 schreef Daniel Kegel het volgende:
Dat is geen posting uit een crewforum hoor
Maar het zal wel iets te maken hebben met overlappende topic-ID's ofzo
Man o man, het duurt niet lang meer of heel Topix gaat over de zeik.
Ineens alle mods/admins member. (helaas) zie ik het aankomen..
( Van welke kant het komt zie ik niet helaas
LoLOp zaterdag 02 juni 2001 19:54 schreef Onno het volgende:
Welkom in de wondere wereld der db backups bij db's zonder referential constraints...
Dat kun je wel zeggen ja...Op zaterdag 02 juni 2001 19:56 schreef Jaymz het volgende:
Werk aan de winkel
`Op zaterdag 02 juni 2001 19:54 schreef Onno het volgende:
Welkom in de wondere wereld der db backups bij db's zonder referential constraints...
Ehm, klinkt eng.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
En nu in normale-mensen taal graag?Op zaterdag 02 juni 2001 19:54 schreef Onno het volgende:
(want dit foutje komt zeer waarschijnlijk doordat tijdens het maken van de backup eerst de threads-tabel is gedumpt, en daarna de posts-tabel; tussen die twee dumps in is een nieuwe thread gemaakt, met het id 153644, en alleen de posts zijn dus gedumpt. nu is er een nieuwe thread met hetzelfde id, en de threadloze posts zijn weer verschenen...)
Best leuk idd.. heeft postgresql daar ook last van? Iemand die dat weet? Anders kan dat nog lachen worden als we backups van de binnenkort in gebruik te nemen db op mijn werk willen gaan maken...Op zaterdag 02 juni 2001 20:20 schreef Onno het volgende:
Met constraints kun je je db beperkingen opleggen waardoor je kunt bewerkstelligen dat ie alleen gegarandeerd kloppende gegevens bevat. Geen posts die in je db rondzwerven zonder dat de thread die erbij hoort bestaat, geen posts zonder dat de user die 'm gemaakt heeft daadwerkelijk bestaat (dat ging deze week ook mis ergens), geen geboortedata na vandaag, enz enz, wat je ook maar wilt. Maar daar doet MySQL dus niet aan.
(want dit foutje komt zeer waarschijnlijk doordat tijdens het maken van de backup eerst de threads-tabel is gedumpt, en daarna de posts-tabel; tussen die twee dumps in is een nieuwe thread gemaakt, met het id 153644, en alleen de posts zijn dus gedumpt. nu is er een nieuwe thread met hetzelfde id, en de threadloze posts zijn weer verschenen...)
postgresql kan dat (bijna) net zo goed als oracle...Op zaterdag 02 juni 2001 20:54 schreef msturm10 het volgende:
Best leuk idd.. heeft postgresql daar ook last van? Iemand die dat weet? Anders kan dat nog lachen worden als we backups van de binnenkort in gebruik te nemen db op mijn werk willen gaan maken...
[topic=153710]
Het volgende slachtoffer...
[Edit] te laat....
Gelukkig.. dan is dat iig goed.. (/me is daar niet voor verantwoordelijk hoor...)Op zaterdag 02 juni 2001 20:58 schreef ACM het volgende:
[..]
postgresql kan dat (bijna) net zo goed als oracle...
We moeten namelijk dinsdag met die db gaan draaien
Verwijderd
Tja... Arjen kan het niet fixen.. Die is naar Pinkpop
[/meelballenmode]
Radiohead is pas maandagavond... haal hem maar terug dus.Tja... Arjen kan het niet fixen.. Die is naar Pinkpop...
Wat moet je uberhaupt op Pinkpop als er zo'n drama zich voltrekt, als hier de laatste dagenOp zaterdag 02 juni 2001 22:25 schreef Chaos het volgende:
[..]
Radiohead is pas maandagavond... haal hem maar terug dus.
Ik hoop maar dat onze DBA het goed geregeld heeft...Op zaterdag 02 juni 2001 21:41 schreef Onno het volgende:
msturm10: als je gewoon goede backups hebt heb je er sowieso geen last van hoor.
Verwijderd
[ot]Op zaterdag 02 juni 2001 22:25 schreef Chaos het volgende:
[..]
Radiohead is pas maandagavond... haal hem maar terug dus.
Arjen mag pas gaan als Topix helemaal bugvrij is!!
Dat wordt Pinkpop 2007 denk ik
/me moet eigenlijk helemaal niet zeuren want hij kan er zelf (ook) geen kont van
Verwijderd
En daarnaast alle nieuwe regs bij 30.000 laten beginnen, zodat bij het eventueel terugzetten van een backup er geen verkeerde posts aan verkeerde users worden gekoppeld.Op zaterdag 02 juni 2001 22:51 schreef ecteinascidin het volgende:
kunnen we niet vastleggen dat we verder gaan vanaf topic 190.000 of zo, zodat alle oude draden vrij blijven en een backup mogelijk makkelijker terug te zetten is