Ik was vandaag aan het gamen toen mijn computer opeens vastliep, vermoedelijk doordat iets te warm werd.
Dit is wel vaker gebeurd waarna ik hem simpelweg even liet afkoelen, herstarte en er niets aan de hand was.
Na het vastlopen van vandaag wil hij echter niet meer opstarten, hij komt prima voorbij het boot scherm echter na 1 of 2 seconden van het opstarten van windows bevriest het gehele systeem. (geen error, gekke geluiden, de fans draaien gewoon normaal, niets verandert / geinstalleerd de afgelopen dagen)
Zou het kunnen zijn dat mijn CPU / GPU beschadigd is? (Ik dacht dat deze hiertegen beschermt waren en zichzelf uitschakelde voordat het zover kwam?)
Iemand een idee wat ik kan proberen om het probleem te vinden?
Ik heb namelijk geen extra CPU / GPU liggen om te testen + zonder GPU gaat sowieso niet omdat ik een 3350P heb (op dit soort momenten toch onhandig...)
Alvast bedankt!
Dit is wel vaker gebeurd waarna ik hem simpelweg even liet afkoelen, herstarte en er niets aan de hand was.
Na het vastlopen van vandaag wil hij echter niet meer opstarten, hij komt prima voorbij het boot scherm echter na 1 of 2 seconden van het opstarten van windows bevriest het gehele systeem. (geen error, gekke geluiden, de fans draaien gewoon normaal, niets verandert / geinstalleerd de afgelopen dagen)
Zou het kunnen zijn dat mijn CPU / GPU beschadigd is? (Ik dacht dat deze hiertegen beschermt waren en zichzelf uitschakelde voordat het zover kwam?)
Iemand een idee wat ik kan proberen om het probleem te vinden?
Ik heb namelijk geen extra CPU / GPU liggen om te testen + zonder GPU gaat sowieso niet omdat ik een 3350P heb (op dit soort momenten toch onhandig...)
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 151,10 | € 151,10 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | Club3D Radeon HD7850 1Gb royalKing | € 155,49 | € 155,49 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST500DM002, 500GB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 64GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 573,89 | |