Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Win8 + IE 10 in Desktop Mode doet geen spellcheck (en meer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja vaag,

Mijn Internet Explorer 10 (dat vind ik een fijne browser, shut it :+) doet geen spellchecking meer. In andere browsers, en andere text-editing apps werkt de ingebouwde Windows 8 spellchecker uitstekend.

Wat heb ik al gedaan:
  • Temp files / saved passwords etc clearen
  • Alle spellchecking opties in Windows 8 langslopen
  • Een nieuwe user-account gemaakt om te checken op account corruptie
  • Me helemaal suf gegoogled maar meer vindt-ie niet.
Verder (maar dat vind ik minder belangrijk) vertikt IE het om mijn gmail password te onthouden. Het venstertje met de vraag of ik het wil komt nieteens omhoog. Meerdere logins op andere sites gaat allemaal prima, maar van geen enkele Google dienst lukt het.

Volgens Google hebben wel meer mensen hier last van, maar niemand heeft het nog opgelost gekregen.

Iemand tips?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 23:24 ]

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Na 1 minuut googlen:
Well here is what ended up fixing the issue I believe. It's the only thing that changed recently that I am aware of. I installed the following two Windows Updates (KB2770917 and KB2779768). After rebooting the spell checker in IE 10 desktop mode started working. Thank you everyone for all of the suggestions.
Of
1. In Windows 8, open PC settings.

2. In PC settings, click/tap on General in the left side, and do step 3 and/or 4 below for what you would like to do.

3. To Turn On or Off "Autocorrect Misspelled Words"

A) On the right side under Spelling, move the Autocorrect misspelled words slider left (off) or right (on).
NOTE: This is turned on by default.

4. To Turn On or Off "Highlight Misspelled Words"

A) On the right side under Spelling, move the Hightlight misspelled words slider left (off) or right (on).
NOTE: This is turned on by default.

5. When finished, you can close PC settings if you like.

Verwijderd

Topicstarter
Beide gedaan, beide helpen niet. Toch bedankt, maar zoals je ziet heb ik die ene minuut al gegoogled en krijg ik het niet aan de gang.

Aan het taalgebruik in je quotes te zien (je geeft geen bronnen) heb ik zelfs beide sites letterlijk bezocht en staan daar onder nog replies van mensen voor wie dit ook niet helpt ;)

Ook de wachtwoord onthouden optie bij Gmail blijft kaput :( Als enige site waar het niet werkt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 16:43 ]