Beste mensen, een (light amateur) heeft wat hulp nodig. Ik kocht 2 jaar terug een game pc, zelf samengesteld en geherinstalleerd etc. Nu wil ik de boel gaan updaten maar alles is me iets te high-tech geworden met veel nieuwe moderne termen en alles..
De pc die ik nu heb:
i7-870
P55A-GD65
8gb geheugen
GTX 560
720W voeding
Nu zie ik op Alternate een upgrade kitje wat wel interessant is, maar ik vroeg me af of het allemaal wel gaat passen als ik het inbouw? ben van plan alles wat ik nu heb te verkopen en dan het nieuwe in zetten, maar zie veel nieuwe termen en woorden en alles dat ik bang word om het te kopen..

Iemand die er wat meer van af weet of andere upgrade tips heeft die de moeite waard zijn? zou erg helpen
De pc die ik nu heb:
i7-870
P55A-GD65
8gb geheugen
GTX 560
720W voeding
Nu zie ik op Alternate een upgrade kitje wat wel interessant is, maar ik vroeg me af of het allemaal wel gaat passen als ik het inbouw? ben van plan alles wat ik nu heb te verkopen en dan het nieuwe in zetten, maar zie veel nieuwe termen en woorden en alles dat ik bang word om het te kopen..

Iemand die er wat meer van af weet of andere upgrade tips heeft die de moeite waard zijn? zou erg helpen