Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik zie het nu pas.
Ik gebruik geen POP meer. Lang leve imap en eas.
Maar volgens mij kan je windows essentials downloaden en daar zit ook windows live mail in.
Maar volgens mij kan je windows essentials downloaden en daar zit ook windows live mail in.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
maar die blocked UPC mail en GMAILDarkSide schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:52:
Ik zie het nu pas.
nou is Gmail geen probleem die heb ik via standaard mail prog lopen , maar UPC lukt niet krijg ik iets van een live mail fout
Dus ben bang dat pop 3 niet gaat werken via een live of iets wat maar met microsoft te maken heeft ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je toevallig ook een Hotmail/Outlook account? Dan kan je dit proberen:
http://blogs.microsoft.nl...n-windows-8-mail-app.aspx
Anders moet je even een dummy Hotmail/Outlook account aanmaken.
http://blogs.microsoft.nl...n-windows-8-mail-app.aspx
Anders moet je even een dummy Hotmail/Outlook account aanmaken.
Thunderbird ondersteund toch gewoon pop3/imap? Is ook gratis en word bijgehouden qua updates. Dus waarom niet thunderbird?
Verwijderd
Laat je dat Gmail account ook de UPC mails binnen halen. Heb je meteen alles op 1 plek.ravw schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:35:
[...]
maar die blocked UPC mail en GMAIL
nou is Gmail geen probleem die heb ik via standaard mail prog lopen , maar UPC lukt niet krijg ik iets van een live mail fout![]()
Dus ben bang dat pop 3 niet gaat werken via een live of iets wat maar met microsoft te maken heeft ..
En de mail client die in Live Essentials zit kan prima overweg met UPC/pop3.
Waar heb je het over?ravw schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:35:
[...]
maar die blocked UPC mail en GMAIL
nou is Gmail geen probleem die heb ik via standaard mail prog lopen , maar UPC lukt niet krijg ik iets van een live mail fout![]()
Van Windows 8 mail weet ik het niet, maar Windows Live Mail kan prima met pop3 overweg.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
ja dat had ik een week geledne ook maar als ik hem nu invul in Live mail dan geeft hij een fout maar heb nu gewoon all mijn Webmails appart staan.Compizfox schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:07:
[...]
Waar heb je het over?
Van Windows 8 mail weet ik het niet, maar Windows Live Mail kan prima met pop3 overweg.
UPC wil in niet via mijn Gmail laten lopen ivm tablet en telefoon die dan vaak gaan lopen schreeuwen dat ze mail hebben ..
Live en Gmail lopen daar ook en ik wilde me andere mails even appart doen
Dus gewoon thuis
Oh, een fout. Duidelijk.ravw schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:30:
[...]
ja dat had ik een week geledne ook maar als ik hem nu invul in Live mail dan geeft hij een fout maar heb nu gewoon all mijn Webmails appart staan.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Pagina: 1