Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 18:03
Ik zit op het moment tussen wal en schip, en heb een anti-kraak woning gevonden in kloosterzande.
Daar is alleen een telefoon lijn aanwezig, en mijn verblijfstijd is mij totaal onbekend.

Ik heb een aantal aanbieders vergeleken, maar de minimale contractduur is 12 maanden :(

Heeft er iemand enig idee of hier iets mee te beginnen is? Ik wil graag internet en T.V. Wat mij betreft de laagste snelheid.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 23:02
Digitenne is voor je TV een optie. Internet wordt volgens mij een lastig verhaal

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:02
Zoals Catch22 al zei kun je voor tv digitenne of satellietschotel nemen.
Internet is sinds half 2012 niet meer zonder jaarcontract te krijgen,
tot half 2012 was er Alice met maandcontract maar die is opgegaan in Tele2 en die leveren dat niet meer.
Zoals je al zei heb je geen kabel dus kun je ook geen ZeelandNet nemen. Kon sowieso niet want is ook jaarcontract.

Er zijn 3 opties:

1. Mobiel internet. 40 Kilobyte per seconde onbeperkt. Ik weet niet of er goede verbinding met t-mobile in Kloosterzande is? Is van de provider Bliep en kost 15,00 per maand oftewel 50 cent per dag. Voor 1,00 per dag heb je meer snelheid maar dat maar voor 2 GB, daarna krijg je maar 40 kilobyte.

2. Een ADSL abonnement. Ga je naar een ander huis toe binnen de contractsperiode, dan vraag je een verhuizing aan. Dan wordt de verbinding vanzelf naar het nieuwe huis verplaatst.

3. Inbelinternet, langzaam en duur (betalen per tik) maar onbeperkt data.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• timmie1
Ik zie nu hier staan:

Een contract voor minimaal 3 maanden, na die 3 maanden per maand opzegbaar.

Zie http://www.anno.nu/home.html

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 18:03
De tip van timmie1 is goud... Helaas niet beschikbaar.

TV had ik inderdaad al opgelost, maar wilde het liever in 1 abonnement. Denk dat ik voorlopig alleen mijn mobiel houdt voor internet...

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 23:02
Bliep in een usb modem en dan heb je voor 15 euro per maand onbeperkt internet.

• timmie1
saharoen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 07:53:
Bliep in een usb modem en dan heb je voor 15 euro per maand onbeperkt internet.
à 40 kb per seconde, als je geluk en min. 3G hebt...

@bakkerr: Welk abo is niet beschikbaar? Snel of sneller?
Hij zegt snel "niet beschikbaar" bij te grote afwijkingen van de abonnementssnelheid.
Dus je wilt abonnement van 20 m maar kunt maar 10 krijgen, dan kunt u zich niet aanmelden voor snelste pakket...

[ Voor 34% gewijzigd door timmie1 op 07-02-2013 09:22 ]

Pagina: 1