EA Shift 2 key niet meer geldig ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-05-2022
Koop ik een spel, omdat dit af en toe ook moet gebeuren, beetje sponseren zeg maar.. zeker als je het een gaaf spel vind..

Laatst weer reinstall PC gedaan, Shift 2 weer instaleren, geeft ie gewoon de medling dat mijn key niet valid meer is en of ik even contact op wil nemen met EA.

Nu snap ik dat EA 'gebash een stuk beter.. Nooit meer koop ik van hen als dit niet op te lossen valt..

Misschien heeft een van jullie een goeie suggestie of wellicht een telefoon nummer van EA ?
(online kom ik alleen op iets dat ik weer moet inloggen met een Origin account.. pff..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 12:32

Joostk

Barkrukprofeet

Je hebt EA online assistance daar heb ik gebruik van gemaakt toen ik mijn BF2 code niet meer wou werken. Welke ik alleen nog had opgeslagen in een tekstebestand en het hoesje van kwijt ben geraakt.
Toen heb ik naar een paar e-mails met hun een nieuwe code gekregen voor de complete editie op Origin. Maar ach ik kan weer BF2 doen.
Via hier heb ik dat toen gedaan: https://help.ea.com/contact-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:03
Dus in plaats van even Googlen en EA te bellen ga je hier eerst zeuren? Bel eerst eens met ze en kijk of ze een oplossing hebben(waarschijnlijk wel).

Om ook nog eens behulpzaam te hebben heb ik hier de telefoonnummers voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Slaapje op 06-02-2013 19:05 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

En als het goed is heb je Origin, als je het spel daar geregistreerd hebt hoef je niet eens je key in te vullen. Je kan de gewoon al je geregistreerde spellen via Origin downloaden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-05-2022
Slaapje schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:05:
Dus in plaats van even Googlen en EA te bellen ga je hier eerst zeuren? Bel eerst eens met ze en kijk of ze een oplossing hebben(waarschijnlijk wel).

Om ook nog eens behulpzaam te hebben heb ik hier de telefoonnummers voor je.
Bedankt behulpzame man !
Ik zal ze eens bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1