Hallo,
van ochtend heeft mijn LG monitor (1680x1050) het begeven. De laatste jaren ging hij piepend door het leven.
Dus geheel onverwacht was het niet maar tuk was het natuurlijk wel. Hoedanook heb ik voor nu een scherm van
een ander systeem er aan gehangen maar deze heeft een resolutie van (1920x1080)
Het scherm is aangesloten op een Sony Vaio laptop VGN-TZ37GN/N.
Chipset Mobile Intel® 945GMS Express Chipset
Graphics Accelerator Intel® Graphics Media Accelerator 950
11.1" (WXGA: 1366 x 768) TFT Colour display (Clear Bright High Colour LCD: White LED)
Vanweg het kleine laptopscherm sluit ik liever een grotere aan dmv. vga maar volgens mij
ondersteund mijn grafische kaart de 1920x1080 niet.
Ik heb echter geen info kunnen vinden over de vga resolutie op de intel website, weet iemand waar ik dit kan vinden?
cheerz!
Let wet: de 1366 x 768 betreft het laptop-scherm
ik zoek dus de vga resolutie van een extra monitor aan de laptop te koppelen
van ochtend heeft mijn LG monitor (1680x1050) het begeven. De laatste jaren ging hij piepend door het leven.
Dus geheel onverwacht was het niet maar tuk was het natuurlijk wel. Hoedanook heb ik voor nu een scherm van
een ander systeem er aan gehangen maar deze heeft een resolutie van (1920x1080)
Het scherm is aangesloten op een Sony Vaio laptop VGN-TZ37GN/N.
Chipset Mobile Intel® 945GMS Express Chipset
Graphics Accelerator Intel® Graphics Media Accelerator 950
11.1" (WXGA: 1366 x 768) TFT Colour display (Clear Bright High Colour LCD: White LED)
Vanweg het kleine laptopscherm sluit ik liever een grotere aan dmv. vga maar volgens mij
ondersteund mijn grafische kaart de 1920x1080 niet.
Ik heb echter geen info kunnen vinden over de vga resolutie op de intel website, weet iemand waar ik dit kan vinden?
cheerz!
Let wet: de 1366 x 768 betreft het laptop-scherm
ik zoek dus de vga resolutie van een extra monitor aan de laptop te koppelen