Opzoek naar gratis VPN software

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-07 09:46
Beste Tweakers members,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een gratis VPN software, wat totaal gratis moet zijn.

- Het is namelijk voor de OS Windows 7
- Het moet gratis zijn (*)

Heb zelf via google wat opgezocht maar kon helaas niks vinden wat betreft gratis VPN,

Hoop dat jullie hierbij mij kunnen helpen ;),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-06 13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
openvpn is gewoon gratis software waarmee je je eigen VPN van je client naar je server kan opzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-06 13:26
Probook8979 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:26:
[...]
Is dat geheel gratis?, 300 mb limit?
http://openvpn.net/index..../333-what-is-openvpn.html

Opensource, gratis, draait op alles.
Maar als jij zo slecht leest, zoekt of uit probeert te zoeken ga je het lastig aan de praat krijgen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Zanniebal schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Maar als jij zo slecht leest, zoekt of uit probeert te zoeken ga je het lastig aan de praat krijgen denk ik :)
offtopic:
Pssst, ik vermoed dat hij helemaal niet op zoek is naar VPN software, maar naar gratis providers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
Zanniebal schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:29:
[...]

http://openvpn.net/index..../333-what-is-openvpn.html

Opensource, gratis, draait op alles.
Bedoel of 't altijd wel gratis is?, Gratis providers, een software wat gratis providers aanbied wat je ongelimiteerd data kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 13:22
Ik vind je TS nog altijd niet een hele grote verbetering ten opzichte van de vorige poging (Gratis VPN software?). Wat heb je gevonden? Waarom voldoen deze niet?

Lees, voordat je een eventueel nieuw topic maakt, de regeltjes door, zodat je weet wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is op GoT nog altijd de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Aanvulling na slotje:
Let zelf goed op het verschil tussen (client en/of server) software en een dienst. Gratis VPN clients en servers om zelf in te richten zijn prima te vinden. Gratis en volledig ongelimiteerde VPN-diensten kosten iemand wel geld, dus zijn vast moeilijk te vinden :+
)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.