Karma spoorloos verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:21
Beste Adjes,

Sinds eergisteren ging ik eindelijk over de 4096 karma heen waardoor mijn karma status naar tweak-o-tine addict is veranderd. Nu heb ik gisteren en eergister nog wat posts geplaatst (allen +1 of +2) en berichtwisseling gehad en een productspecificatie up-to-date gemaakt, deze is ook geaccepteerd, en een review offline gehaald, zodat ik deze in de loop der tijd kan updaten.

Nu kijk ik vandaag op mijn Karma grafiek en zie tot mijn verbazing dat mijn karma van 4100+ naar 3.323 is gezakt. Ik zie echter in mijn karma grafiek geen enkele daling. En ik zie ook nergens een aanleiding voor deze verlaging. Ik vind het dus erg raar dat ik voor mijn positieve bedrage de afgelopen dagen ineens een karma vermindering van bijna 1000 punten heb gekregen.

Zouden jullie kunnen verklaren waar dit vandaan komt?

Groet,

Qon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

en een review offline gehaald, zodat ik deze in de loop der tijd kan updaten
Daardoor dus; die karma krijg je weer terug als je de review weer online zet :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
De review staat weer online, nog niet aangepast (dus alleen om het even te checken) maar dit maakt geen verschil. Het lijkt erop dat ik toch echt een grote hoeveelheid karma ben kwijt geraakt. Niet zichtbaar in de grafiek, geen melding.. niks... Worden die karma punten van de review er pas weer na een dag bijgeschreven? Want ik heb de review alweer een paar uurtjes online staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:06
Het wordt volgens mij inderdaad niet instant bijgewerkt. Ik zou denken dat het er morgen weer bij zit ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
Thnx voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
Ik wil niet zeuren, maar het is nogsteeds spoorloos. Erg zonde van al mijn moeite, ik was al aardig op weg voor een fotoalbum... maar nu 25% karmapunten foetsie... :-(.

Nu is karma niet mijn voornaamste motivatie om iets bij te dragen aan tweakers, maar het blijft toch jammer, zouden jullie hier misschien toch even naar kunnen kijken en mij de reden geven waarom, of het gewoon even kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
Mijn karma is nogsteeds niet terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je zeker dat je die review wel gepost hebt? De laatste die ik zie staan is namelijk van 10 januari. En dat zijn korte reviews, die amper karma op leveren ivm een volledige review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, over welke review hebben we het hier eigenlijk? (linkje?)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
Het gaat om: productreview: Cooler Master NotePal U3 review door Qon

Deze had ik een halve dag op "Previewmodus" gezet om hem te updaten. Toen ik merkte dat ik m'n karma mistte heb ik hem direct weer online gezet, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Had je ook nog wat veranderd in die review of niet?

Ik merkte dat ik 25000 punten kwijt was nadat ik een bult reviews had zitten updaten (maar die is met de laatste update-itteratie wel weer terug). Misschien dat 't daar ergens mis zit? Makkelijk te zien door gewoon een update te posten in je review, en kijken of de karma er dan weer bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
Dat heeft gewerkt TERW_DAN. Heel erg bedankt!

Mijn karma is weer terug en m'n status is weer zoals hij hoort. Erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, doordat er feitelijk niets was gewijzigd aan de review achtte ons systeem het blijkbaar niet noodzakelijk om je karma voor productreviews opnieuw te bereken en heeft hij dat nu alsnog wel gedaan :)

Intentionally left blank

Pagina: 1