Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Luke_dD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-01-2024
Hallo Tweakers,

Op deze site heb ik een paar leuke intressante applicaties gevonden voor mijn Sony Xperia S.
Wanneer ik die apps download, is het een ZIP met daarin een META-INF en een SYSTEM map.
Heeft iemand enig idee hoe deze geinstalleerd moeten worden? De telefoon is geroot.

Alvast bedankt,
Luke_dD.

Ps. ik weet niet of deze op het goede forum geplaatst is, anders mijn excuus.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat zijn bestanden die via Clockworkmod of een andere recovery geinstalleerd moeten worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Staat er ook gewoon bij...
== Installation ==
- Flash in recovery

Strava

• Luke_dD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik ga hier niet voor niks deze vraag stellen.
Wat daarmee word bedoeld (Flash in recovery) snap ik dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Luke_dD op 06-02-2013 00:12 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00

Cyphax

Moderator LNX
Het betekent dat je die installeert via ClockworkMod (CWM), wat je eerst moet installeren. Daarmee kun je onder meer je telefoon herstarten in een recovery-mode van CWM (vandaar dat er "Flash in recovery" staat - dat is een functie van CWM).

Kijk eens op deze pagina of je daarmee iets verder komt om CWM op je foon te krijgen. En als dat lukt zet je die zip op je sd-card en ga je via de recovery mode van CWM dus die zip installeren.

Saved by the buoyancy of citrus

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Luke_dD schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:08:
[...]

Ik ga hier niet voor niks deze vraag stellen.
Wat daarmee word bedoeld (Flash in recovery) snap ik dus niet.
Dan moet je je vraag anders stellen... je vraagt nu hoe je die apps installeert, terwijl je bedoelt, wat is recovery en hoe flash ik apps daarmee. Op deze manier is het niet gek dat je deze antwoorden krijgt

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@Luke_dD

Als ik je vragen zo zie denk ik dat het verstandiger is dat je je eerst eens goed in gaat lezen in het flashen en rooten van je toestel. Als je daar geen zin in hebt dan moet je hier al helemaal niet aan beginnen, dan krijg je alleen maar meer problemen en vragen hoe het probleem opgelost kan worden.
Ga er dus eerst eens goed voor zitten en lees je in, dan weet je wat je aan het doen bent.
Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.