Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Java source cvs in een keer cleanen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een oude java source code gekregen (uit ~1998) en wil hier mee wat experimenteren.
Het probleem is alleen dat achter elk bestand bijvoorbeeld een class of gif een ,v achterstaat. (file.class,v)

Ook staan er in alle bestanden een soort van comment:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
head    1.1;
access;
symbols;
locks; strict;
comment @# @;

1.1
date    2002.09.13.10.53.57;    author ronny;   state Exp;
branches;
next    ;

desc
@@

1.1
log
@Import
@
text
@package com.xxxx.xxxx;

/********************************************************************************/
/* ChatterData                                                                  */
/*                                                                              */
/* Author           Marco (MKR)                                     */
/*                                                                              */
/* Update Log (+ = Added feature, - = Removed feature, o = Changed feature)     */
/* 23-02-2000       + MKR Initial class implementation                          */
/* 04-04-2000       + MKR Added status property (added method and changed const)*/
/********************************************************************************/

import java.awt.*;

Hier volgt de echte code. Aan het eind staat aldoor een @.

Weet iemand hoe ik dit in een keer uit alle honderden bestanden kan halen?
B.v.d

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:14:
Weet iemand hoe ik dit in een keer uit alle honderden bestanden kan halen?
Dit kun je opvatten als een hele flauwe reactie, maar zo is 't niet bedoeld, honestly: Ik zie je ondertitel "Java developer", je post dit topic in de Devschuur® (in WEB wat in PRG had gehoord, zie Waar hoort mijn topic?, maar goed) en je post code waarmee je aan de gang wil dus ik neem aan dat je wel een beetje kunt coden. Dan vraag ik me af: waarom schrijf je niet gewoon in een paar regels code even een scriptje/stukkie Java die even over die paar honderd bestanden heen ragt en die meuk er af stript? Dat is toch zo gedaan? Desnoods een simpel regexje (a-la ^text(.*)@$) en een for-loopje oid (of <insert favo CLI>-scriptje). Volgens mij was dat sneller geweest dan een topic openen. Maar goed, ik zie maar 1 (gedeeltelijke?) file en misschien mis ik nog een crux die je (mogelijk) achterwege hebt gelaten in je topic? Heb je zelf al iets geprobeerd? Zo ja, wat dan? Of iets bedacht maar een (concreet) probleem bij uitvoering ervan? Of...?

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 05-02-2013 21:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sorry voor het mis plaatsen van deze topic.
Mijn ondertitel doet inderdaad de indruk wekken dat ik een pro java programmeur ben maar dit is niet zo. Toen ik dit onderwerp aangemaakt had was ik al aan het zoeken waar ik dit weg kon halen want ik verwachte al zo'n reactie!

Wat betreft er een script voor schrijven het is een soort van log systeem Dit betekend dat niet alle scripts dezelfde aantal regels heeft. Ik ben er inmiddels al achter dat het iets met cvs/svn te maken heeft.. Ik google ondertussen weer verder.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:29:
Sorry voor het mis plaatsen van deze topic.
Shit happens, daar zijn wij voor ;)
Mijn ondertitel doet inderdaad de indruk wekken dat ik een pro java programmeur ben maar dit is niet zo.
Niet eens zo zeer "pro", gewoon developer.
Toen ik dit onderwerp aangemaakt had was ik al aan het zoeken waar ik dit weg kon halen
Kun je niet; je zou evt. een TR kunnen indienen (Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic)).
want ik verwachte al zo'n reactie!
Dat we door zouden vragen bedoel je?
Wat betreft er een script voor schrijven het is een soort van log systeem Dit betekend dat niet alle scripts dezelfde aantal regels heeft. Ik ben er inmiddels al achter dat het iets met cvs/svn te maken heeft.. Ik google ondertussen weer verder.
Dat 't "ergens" uit komt (m'n kleine teen zegt Visual Sourcesafe, maar I could be mistaken) is wel duidelijk. En dat 't een VCS-achtig-iets is lijkt inderdaad ook te kloppen. Maar dat boeit toch ook niet echt? Ik zie, persoonlijk, gewoon iets als:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
meuk
meuk
meuk
text 
code_die_ik_wil_hebben
code_die_ik_wil_hebben
code_die_ik_wil_hebben
code_die_ik_wil_hebben
@

Ik wil alles tussen text en @ hebben, regexje (of sed of grep of weet-ik-hoe-die-linux-commando's-allemaal-heten :P ) eroverheen en done. Maar daarom vraag ik me af of er meer aan de hand is dan zoiets "simpels" of dat 't echt alleen dit is?

[edit]
Van mij hoef je je ondertitel niet te wijzigen hoor 8)7 :> Ik bedoelde er, zoals ik al zei, verder niets mee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 05-02-2013 21:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost met export CVSROOT in linux!

Bedankt voor je tijd!
-P.s. ik wilde direct al mijn ondertitel wijzigen ik heb hem 2 jaar geleden aangemaakt :-P no worries

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:D Dan was 't nog simpeler dan ik dacht :P :X

Over mij

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:57:
Ik heb het opgelost met export CVSROOT in linux!
De bestanden die op ,v eindigen zijn RCS-files die de revisiegeschiedenis van het sourcebestand (zonder de ,v) bevatten (Wikipedia: Revision Control System). CVS is van oudsher het programma om deze files per groep te behandelen, dus dat heb je goed opgelost. _/-\o_
Pagina: 1