Toon posts:

Vreemde waarde na overclocken.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede Tweakers,

Ik heb net mijn OC Genie 2 ingeschakeld op mijn MSI Z77-G45. Dit moest via de BIOS en volgens mij is alles goed gegaan. Nu heb ik alleen een vraag over het volgende plaatje.
In de taakbeheer bij processen geeft hij bij processor snelheid 5.13Ghz. aan terwijl dit bij CPU-Z 4.2 is.

Ben benieuwd wat dit is.

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/7894/cpup.jpg

Ben trouwens ook benieuwd wat jullie überhaupt van de OC Genie 2 optie vinden en of jullie vinden dat ik hem weer moet terug zetten naar standaard settings.
Met 3DMark ging me score van 7900 naar 8100. Weet niet of dit dit moeite waard is..

Bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Misschien laat CPU-z alleen Core0 zien en kijkt taakbeheer naar alle de hoogste cpu core oid? Kijk eens wat een tool als openhardwaremonitor laat zien. Daarmee kun je de frequentie van iedere core apart bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undeepdiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
*knip*

Dan wil ik je hierbij even wijzen op Het algemeen beleid. Reageer on-topic en constructief, of reageer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Rone op 06-02-2013 02:16 ]

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@undeepdiver, wat is dat nou weer voor antwoord.
geef een normaal antwoord of geef geen commentaar, je moet een andere pc kopen, waar slaat dat op zeg.

Volgende keer graag een topicreport maken door middel van het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-knopje bovenaan het topic.

[ Voor 36% gewijzigd door Rone op 06-02-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb iets vergelijkbaars:
Ik heb core 1&2 een multi van 42
op core 3&4 heb ik een multi van 37. Cpu-z switch tussen de verschillende waardes.
Het lijkt alleen bij mij alsof de EIST niet werkt want hij klokt niet terug naar 1600 mhz :S
Check anders even je buis, dan weet je het zeker wat de max multi's van de individuele cores zijn.