Drivers kapot door Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500656

Topicstarter
hallo mensen,

k heb op mijn laptop (Asus N53SV) afgelopen weekend windows 8 op gezet. maar na mate het er langer op stond, ging hij alle drivers verwijden/downgraden leek het wel. op een gegeven moment kon ik de helft van mij drivers niet meer gebruiken bijv. alle usb poorten of een extra beeldscherm.

gister dacht ik dat ik er goed aan deed om windows 7 er weer op terug te zetten. ik kon de drivers wel downloaden en installeren, maar bij het opnieuw opstarten (dat bij bijna iedere driver moet) kreeg ik een blue screen en moest ik weer systeem herstel doen naar voordat ik de driver had geinstalleerd.

k heb de drivers van deze site afgehaalt: http://www.asus.nl/Notebo...rtainment/N53SV/#download

ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

M.v.g. Ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

een blue screen heeft vaak inhoudelijke informatie over het probleem.
Het is moeilijk zonder die informatie te weten wat er precies mis is.
Heb je al eens geprobeerd om het opnieuw te installeren en te kijken of de fout er nog in zit?
Dan heb je namelijk een melding om op te zoeken, of om natuurlijk Asus support in te schakelen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thanks, het heeft al deels gewerkt. k kan alleen nog niet de goeie drivers vinden voor 3 dingen.
1. Bluetooth Module
2. SM Bus Controller
3. Universal Serial Bus (USB) Controller
k heb de bluetooth van die site af gehaalt maar die deed het niet.

k hoop dat je met dit laatste nog kan helpen. kan ik miss weer een keer fatsoenlijk op dit ding werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb de n73sv en heb tot nu toe nog geen echte problemen gehad. Het enige wat soms wat problemen geeft is de usb3 driver, maar voor de rest geen problemen?

Ik heb alle drivers van de asus site gehaald. Updates voor deze via windows update.

Windows 8 x64 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb je dan gewoon de windows 7 64 bit drivers gedouwnload???
en dat usb3 gebeuren heb ik ook weer recht, heb alle drivers goed gekregen en ben er nu blij mee.

ma je hebt helemaal geen problemen met windows 8??? wow, ik wil gewoon niet nu overstappen... k heb al de eerste 3 dagen van me stage verneukt daardoor, lijkt me niet handig om er nog 3 bij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb gewoon de 64 bit drivers gedownload.
Ik heb geen enkele problemen met windows 8. Alles werkt zoals het hoort. En eigenlijk heb ik daar zelf niks aan hoeven tweaken. Gewoon standaard drivers die eigenlijk voor windows 7 waren.

Enige probleem wat ik wel heb gehad is het ATK hotkey package. Deze wilde soms niet werken. Deze heb ik laatst opnieuw geïnstalleerd en werkt nu top :)
Pagina: 1