Bluetooth op medion akoya md 99060

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-05 21:46
hallo allemaal,

ik heb een medion akoya md 99060, ik gebruikte bluetooth vaak voor muziek van me telefoon maar sinds kort werkt bluetooth niet meer, ik ben naar de repair schijf gegaan en geporbeerd het te repareren maar hij zegt dat er geen bluetooth apparaat is. en bij apparaat beheer staat ook niks over bluetooth.

joostlek, 14 jaar

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22
Heb je bluetooth niet per ongeluk uitgeschakeld met de Fn functietoets of een quickmenu oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-03 18:44

Ultrapc

Anyone steak?

Oké, wat bedoel je met 'naar de repair schijf gaan' :? (Ja, ik weet wat een repair schijf is :) , maar om daar nou (meestal) sterk verouderde drivers af te gaan halen; daar hebben ze de website voor uitgevonden)
Maar zoals door Nielson aangegeven, dit is waarschijnlijk een probleempje met de Fn toets (Dit zijn fysieke toetsen, dus als hij daar uitstaat, is hij voor software 'niet aangesloten')
Mocht dit het probleem niet zijn, kan je nog kijken of er eventueel driverupdates zijn,
En mocht zelfs dat niet baten, dan zul je misschien het kaartje moeten vervangen (ik weet niet of hij los of onboard zit, anders naar de plaatselijke geldklopper ehm, PC-boer gaan en hem laten nakijken (dat ligt aan je technische kennis, en durf om de garantiezegel te verbreken (als er nog garantie op zit :? ))

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door Ultrapc op 06-02-2013 22:25 ]

Allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-05 21:46
AWH YEAH, me bluetooth doet het weer. en met rapairschijf: een schijf met driver gespuis en dergelijke. maar hij doet het. now it's timo to game with TF2 and music. btw ik wilde nu heel graag dat bluetooth het weer deed want me spotify heb ik de 10 uur overschreden

«Nooit geschoten is altijd mis»