Microsoft office 2013 zonder office 365

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:35
Hallo iedereen!

Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen gekregen met windows 8 en touch screen. Mijn office licentie heb ik inmiddels ook wel een aantal keren vaker gebruikt dan eigenlijk zou mogen van microsoft, dus toe aan een nieuwe up to date licentie.

Wat ik zie is dat office 2013 de nieuwste versie is. Deze versie op mijn desktop (ook windows 8) geinstalleerd als preview, maar helaas is deze preview niet meer te downloaden omdat de officiële versie is uitgebracht.

Ik wordt alleen niet helemaal wijs uit de verschillende versies. Heel het office 365 gedoe vind ik een beetje overdreven denk ik ( al weet ik niet precies wat het is ).

Wat zou ik willen?
- Een office licentie die ik kan gebruiken op én mijn desktop, én mijn laptop (als dat echt niet kan voor een normale prijs skippen we de desktop, of gebruiken we de licentie twee keer)
- Gewoon een office versie die tekst kan verwerken, excel sheets kan maken en powerpoints. Geen gedoe in de cloud etc, daar heb ik dropbox voor.

Bestaat zo een traditionele versie in een office 2013 jasje nog? of zit je standaard aan het office 365 cloud geneuzel? (Ik ben student, dus slim/surfspot zou ook kunnen werken).

Alle tips zijn welkom :) !

EDIT: zeker dithttp://tweakers.net/nieuw...maakt-prijzen-bekend.html nieuwsitem brengt mij in verwarring. Ik wil een product geen dienst....

[ Voor 7% gewijzigd door 2pietjuh2 op 05-02-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2pietjuh2 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:47:

- Gewoon een office versie die tekst kan verwerken, excel sheets kan maken en powerpoints. Geen gedoe in de cloud etc, daar heb ik dropbox voor.
http://www.libreoffice.org/download/ ;)

Je kan "gewoon" Office 2013 via Surfspot/Slim bestellen en enkel installeren wat jij wil, en 365/Skydrive laten voor wat het is en niet gebruiken/aanmelden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

franssie

Save the albatross

Kan je niet beter een 2010 versie op cd/dvd kopen via surfspot totdat deze idioterie van abonnementen is overgewaaid? Je wil inderdaad een product en niet een dienst, ik ook. Zo heel veel vernieuwing verwacht ik niet meer (Excel zal altijd onlogisch blijven ben ik bang) evb tekstverwerken vind ik Word er zelf op achteruitgaan, snappen ze bij microsoft ook dat niemand meer wil upgraden dus heeft de marketing dienst dit maar bedacht - tenminste dat gevoel bekruipt mij nogal).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:04:
Je kan "gewoon" Office 2013 via Surfspot/Slim bestellen en enkel installeren wat jij wil, en 365/Skydrive laten voor wat het is en niet gebruiken/aanmelden.
Ja maar dan betaal ik voor iets wat ik niet gebruik... dan wil ik er ook niet voor betalen. Mijn vraag is dus of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
http://tweakers.net/categorie/405/officesoftware-en-suites/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY3MYrVUSooykxO9c3MU7IyqAUA

Als je hier gezocht had, had je gezien dat er naast een '2010 Home & Student' inmiddels ook een '2013 Home & Student' verschenen was.

[ Voor 19% gewijzigd door assasinbats op 06-02-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
Ik zie het! Wel jammer dat dit maar voor 1 user is, en is dat volgens mij ook een abbo. (maar dat weet ik niet zeker.)

Ik ben nu in iedergeval 2010 even aan het installeren via niet legale wegen (omdat de office trail versie bleef crashen) en dan kijk ik wat surfspot binnenkort aanbied qua prijzen etc. en overweeg dan nogmaals om over te stappen naar 2013.
Pagina: 1