Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/feat] Ik mis de lange lijsten

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• unfold
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 21:19
Beste redactie

Ik lees al jaren tweakers, maar de laatste update van de site heeft enkele basisgebruiken bemoeilijkt. Ik kon geen actief topic vinden (wel gezocht), dus na de eerste storm alsnog:

1. Moeilijk om iets oudere koppen te snellen
Zou er, net boven de link naar het archief (op de voorpagina), niet een linkje kunnen zijn waarmee je via ajax extra oude nieuwsberichten inlaadt? Ik check de site niet elke dag, en dan is het nu erg onhandig om voor iets oudere berichten meteen naar het archief te moeten, dat een veel minder snel doorscrollbare lijst van nieuwsberichten heeft, en bovendien eerst weer het laatste nieuws toont (wat ik dan al heb gelezen).

2. Pricewatch top 100
Ik vond het altijd erg leuk om in de pricewatch de top 100 meest bekeken items te bekijken. Het bood een vinger aan de pols van nerdy Nederland: wat kopen de experts? Ik verwijs veel non-nerdy vrienden naar de pricewatch met het advies 'de nerds weten meestal de beste deals en goeie spullen goed te vinden'. Zij kunnen nu makkelijker hun weg vinden, waarvoor hulde. Maar ik mis die lijst wel.

Het zijn kleine usability dingetjes, maar ik wilde ze toch graag even posten.

Mocht dit op de verkeerde plek staan of enorm mosterd na de maaltijd zijn, delete deze post dan gerust.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Met betrekking tot 'koppensnellen' geeft ik even door aan een collega.

Voor wat betreft de top 100 meest bekeken producten, die kun je eigenlijk nog steeds bekijken http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword= (geen zoekwoord intypen), als je sorteert op populariteit zie je de producten op volgorde van populariteit. :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
unfold schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:04:
1. Moeilijk om iets oudere koppen te snellen
Zou er, net boven de link naar het archief (op de voorpagina), niet een linkje kunnen zijn waarmee je via ajax extra oude nieuwsberichten inlaadt? Ik check de site niet elke dag, en dan is het nu erg onhandig om voor iets oudere berichten meteen naar het archief te moeten, dat een veel minder snel doorscrollbare lijst van nieuwsberichten heeft, en bovendien eerst weer het laatste nieuws toont (wat ik dan al heb gelezen)
Ik heb het hier toevallig gisteren ook met onze systeembeheerder over gehad en het lijkt ons een leuke nice-to-have :) Het zou mooi zijn als je delen van of hele dagen kan ophalen

• unfold
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 21:19
Hey, dank voor die geheime link! Die is meteen gebookmarked :-)

En het ajax-koppensnellen wacht ik rustig af. Cheers!

Dit topic is gesloten.