Behuizing gezocht

Pagina: 1
Acties:

• peposo
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Beste lezer,

Ik zoek een beetje advies bij het kopen van een behuizing. Vorig jaar heb ik een systeem gebouwd met een Corsair Obsidian 650D http://www.corsair.com/en/pc-cases/obsidian-series-pc-case/obsidian-series-650d.html. Ik was er erg tevreden over.

Eigenlijk zoek ik nu weer zoiets: Groot, makkelijk te bouwen, goeie airflow en wat ik erg handig vind is de ingebouwde sata-dock waar je zo een harde schijf in kunt schuiven.

Nu kan ik er natuurlijk weer zo eentje kopen, maar het lijkt me simpelweg leuk om weer iets anders te proberen. Heeft iemand een paar leuke tips voor me?

Bedankt!

Verwijderd

Als je twee systemen naast elkaar gaat zetten is dezelfde kast natuurlijk een prima koop. Het is geen slechte of lelijke kast dus dat hoeft het probleem niet te zijn. Ook komt er een simpele vraag als je iets anders wil dan wat je nu hebt: Welke punten zijn belangrijk voor de keuze van een nieuwe kast? Je kan zeggen kijk is naar de Coolermaster HAF of als je het kan betalen een LianLi ofzo er is genoeg te vinden? Je kan ook de V&A is doornemen wat andere gebruikers de deur uit doen, hier zitten vaak zeer veel unieke kasten bij met unieke eigenschappen of juist heel standaard alles is mogelijk!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 02:30 ]