Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500572

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb advies nodig voor het aanschaffen van een nieuwe laptop. Ben een studente en ga de laptop gebruiken voor het kijken van HD films maar belangrijker is dat er één game op wil spelen, namelijk DOTA 2.
De system requirements gaan er waarschijnlijk als volgt uitzien:

Dota 2 Recommended System Requirements:

* Processor: Intel core 2 duo 2.4GHz
* Memory: 1 GB for XP / 2GB for Vista
* Graphics: DirectX 9 compatible video card with Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or better
* Hard Drive: At least 2.5 GB of free space
* Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Nu zag ik de Lenovo Essential B590 in de 'best buy februari' staan en die leek me best prima alleen ben ik een halve digibeet als het aankomt op specs. Dus bij deze, is deze laptop geschikt voor het spelen van DOTA 2 of kan ik beter verder kijken? Want als deze game makkelijk te draaien op deze Lenovo en hij staat in de nieuwste 'best buy' dan is dat voor mij eigenlijk al voldoende om hem te kopen. (slecht he?)

Alvast bedankt, en neem me niet al te kwalijk voor deze post, ben nieuw op deze site.

Groetjes, Dominique

Oh ik kan trouwens via marktplaats een nieuwe HP ELITEBOOK 8470P i5-3320M 2.6ghz+4 gb+hd led ssd kopen (ophalen) voor 550 euro. Inclusief garantie. Maar het lijkt me dat dit oplichterij is voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Je kan op elke hedendaagse laptop Dota wel spelen. Echter zou ik er liever 1 hebben met een deticated videokaartje aanboord (dus een apparte chip voor video calculaties. Deze zijn vaak wel 100/150€ duurder: pricewatch: Acer Aspire TimelineUltra M3-581TG-32364G52Mnkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Uhuu, een laptop aanraden met een 1.4Ghz i3, terwijl je voor dezelfde prijs een (grafisch) vergelijkbaar presterende inspiron 15R SE met 1080p scherm en > 2x zo snelle CPU hebt? Dat is niet slim.