Toon posts:

Whatsapp bericht per ongeluk meelezen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens een chatsessie zag ik bovenin het scherm een bericht voorbijkomen dat niet voor mij was. Ik heb dit bericht niet binnnen gekregen via whatsapp, mail, sms of iets anders. Ook was niemand waarmee ik op dat moment een whatsappgesprek had online. Heb ik per ongeluk een bericht gezien wat mijn chatpartner naar iemand anders stuurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Toevallig een screenshot ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik snap niet wat je bedoelt. Maar als je denkt dat door een fout jij een bericht hebt gezien van een gesprek tussen 2 mensen waar jij geen deel van uit maakt, dan heb je het niet juist. Sowieso kunnen we je niet helpen als je niet eens weet waar het vandaan kwam.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee was ook weer snel voorbij, alsof je een bericht van iemand anders binnen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:37
Lijkt me dat je hierover beter contact op kan nemen met whatsapp. Wij kunnen hier vrij weinig mee behalve gissen.

Even datum + tijd + personen in kwestie noteren en daarmee naar whatsapp mailen/bellen whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:12:
Nee was ook weer snel voorbij, alsof je een bericht van iemand anders binnen krijgt
Nogmaals, waar baseer jij dat op? Ik heb nog nooit een bericht gehad dat niet voor mij bestemd is, hoe weet je hoe dat er uit ziet?

Maar goed, wat is je vraag nu precies? En we hebben toch echt meer info nodig, je probleem is heel onduidelijk, en de situatie die je beschrijft ook.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een chatsessie open hebt staan en iemand anders stuurt jou ook een bericht zie je dat ook bovenin (tenminste bij Iphone).

Ik ben gaan kijken wie mij dat bericht stuurde maar kan het nergens vinden, dus vraag ik me af of dat bericht dus wel voor mij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kwam die wel binnen bij je sms'jes, die zien er bij binnenkomst namelijk hetzelfde uit als bij whatsapp, anders een heel krom verhaal, lijkt me heel sterk dat je iets binnen krijgt dat daarna weer verwijdert is automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het bericht staat nergens in mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:27
Was het niet een bericht van een andere app (mail, sms, free app of the day, whatever popups) die je voorbij zag komen?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenK schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:57:
Was het niet een bericht van een andere app (mail, sms, free app of the day, whatever popups) die je voorbij zag komen?
Nee, ik heb mijn hele telefoon negekeken, want dat was ook mijn eerste gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

Dido

heforshe

Met het risico dat ik een heel domme opmerking maak, maar het was geen reclamebanner?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
of email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, en de foto van degene waarmee ik aan het chatten was stond er ook bij aan de linkerzijde (zoals ook gebeurt als je een bericht van iemand anders krijgt maar nu dus aan 2 zijdes) daarom denk ik ook dat dit bericht afkomtig is van een ander gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:21:
Nee, en de foto van degene waarmee ik aan het chatten was stond er ook bij aan de linkerzijde (zoals ook gebeurt als je een bericht van iemand anders krijgt maar nu dus aan 2 zijdes) daarom denk ik ook dat dit bericht afkomtig is van een ander gesprek.
Nee die gene heeft gewoon een bericht gestuurd naar jou, en deze daarna verwijderd waarschijnlijk. Heb je het al eens degene gevraagd die op die foto stond, wat er gebeurde?

Ik vind je vraag trouwens absoluut niet Tweakerswaardig, en ook de manier hoe je informatie verstrekt en ongeduldig reageert ervaar ik als storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Nee die gene heeft gewoon een bericht gestuurd naar jou, en deze daarna verwijderd waarschijnlijk. Heb je het al eens degene gevraagd die op die foto stond, wat er gebeurde?

Ik vind je vraag trouwens absoluut niet Tweakerswaardig, en ook de manier hoe je informatie verstrekt en ongeduldig reageert ervaar ik als storend.
Sinds wanneer kan je berichten verwijderen bij iemand anders op z'n tel? :X
Ik vind jouw antwoord absoluut niet Tweakerswaardig.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
DennusB schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:28:
[...]

Je kunt je bericht intrekken, als diegene het bericht nog niet in het actieve scherm heeft kan hij/zij het bericht ( geloof ik ) daarna ook niet meer zien.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Dan reageer je toch niet. Ik heb van jou ook geen hoge pet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zethiel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:31:
[...]

Je kunt je bericht intrekken, als diegene het bericht nog niet in het actieve scherm heeft kan hij/zij het bericht ( geloof ik ) daarna ook niet meer zien.
Bullshit. Verzonden is verzonden.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Wat ik sinds kort op mijn android ervaar is dat het nog wel eens voorkomt dat oude berichten van een paar uur ervoor opeens weer verschijnen als nieuw, misschien was dat het?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle andere mensen, uitaard heb ik aan die persoon gevraagd maar omdat dit bericht niet bepaald voor mijn ogen bedoeld was denk ik dat ik geen eerlijk antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:08
Verderf schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:33:
Wat ik sinds kort op mijn android ervaar is dat het nog wel eens voorkomt dat oude berichten van een paar uur ervoor opeens weer verschijnen als nieuw, misschien was dat het?
Hier dacht ik ook direct aan. Ook wel regelmatig meegemaakt dat oude berichten ineens als "nieuw" boven in de balk kwamen te staan. Maar wanneer je ze wilde zoeken in je chatlijst waren er geen ongelezen berichten te vinden.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Het bericht komt mij niet bekend voor maar ik zal eens in mijn gesprekken kijken of ik het ergens tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
DennusB schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:33:
[...]

Bullshit. Verzonden is verzonden.
Nou nou, rustig maar hoor, heb het net getest en inderdaad kon de ontvanger het nog wel lezen, ik dacht misschien werkt het net zoals bij outlook.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
DennusB schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:28:
[...]

Gezien je verbonden bent met Whatsapp, en Whatsapp een verwijder functie heeft, dacht ik 1+1=2, misschien dat het met elkaar te maken heeft. Het is immers niet ondenkbaar dat je via Whatsapp een terughaal verzoek kan versturen en zo het bericht van iemand zijn telefoon haalt. Echter, ik weet niet genoeg van die verwijder-functie om dat met zekerheid te zeggen. Dus het was een suggestie. Beetje kansloze opmerking zo van je.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:32:
[...]
Dan reageer je toch niet. Ik heb van jou ook geen hoge pet op!
Tja, dan lees je mijn tip toch lekker niet :S

Ik zeg overigens niet dat ik geen hoge pet van jou op heb of iets dergelijks. Jou als persoon kan ik niet beoordelen vanachter een scherm. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg overigens niet dat ik geen hoge pet van jou op heb of iets dergelijks. Jou als persoon kan ik niet beoordelen vanachter een scherm. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen hoor.
[/quote]

Als je zo snel iets als storends ervaart zegt dat wel iets over de lengte van je tenen.

In ieder geval het mysterie is opgelost, het was inderdaad een berichtje dat een dag (!) geleden ook versuurd was. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:54:
[/quote]

Als je zo snel iets als storends ervaart zegt dat wel iets over de lengte van je tenen.

In ieder geval het mysterie is opgelost, het was inderdaad een berichtje dat een dag (!) geleden ook versuurd was. Bedankt voor de tip!
*O* *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:33:
Nee het bericht staat nergens in mijn telefoon
oeps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 19:06
Misschien is het een bericht van een bekende uit je whatsapp lijst, maar heeft diegene zijn iphone whatsapp-nick gewijzigd. Het bericht niet kunnen terugvinden zou dan normaal geen probleem moeten zijn, maar toevallig kreeg ik net van mensen een WA bericht (als preview) die ik vervolgens óók nergens in whatsapp zelf kan terugvinden. Lijkt aan whatsapp zelf te liggen?

Las nu pas enkele reacties: mijn verhaal lijkt geen mogelijkheid. Ik laat het toch staan voor de volledigheid.

[ Voor 13% gewijzigd door surr1e op 05-02-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:34:
Voor alle andere mensen, uitaard heb ik aan die persoon gevraagd maar omdat dit bericht niet bepaald voor mijn ogen bedoeld was denk ik dat ik geen eerlijk antwoord krijg.
Hier krijg ik een beetje de kriebels bij.

a) waarom zou die ander erom liegen (ik hoef geen liegende mensen in mijn lijst);
b) hoe verontrustend was het berichtje eigenlijk;
c) het was uiteindelijk toch voor jouw ogen bedoeld

;w

[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-02-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:17

World Citizen

FreeReef.nl

Ik dacht dat het bericht niet voor jouw bedoeld was.... Maar het was "eerder" wel naar jouw verzonden dan?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, aangezien het mysterie is opgelost, kan dit topic denk ik wel op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.