Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Fantec mediaspeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ben op zoek naar een mediaspeler en kom er totaal niet uit.

Ik lees weinig tot niks over de fantec mediaspelers, zoals de fantec 3DS4600

Iemand daar ervaring mee? of met een fantec algemeen?

Ik wil een mediaspeler zodat ik met een PD al mijn films en series die ik download kan afspelen. Ik ben een leek in mediaspeler land en niet technisch. Dus het moet voor mij makkelijk te bedienen en instaleren zijn.

Een goed menu is van belang, goede beeldkwaliteit, HD en misschien ook 3d voor in de toekomst/

Ik twijfel verder tussen de

popcorn a300 wel erg prijzig. hoor dat menu traag kan zijn?
Dune smart b1 of d1 *ook prijzig*
Dune hd tv 301 of tv 101?
een fantec
med600x3d of ander model

Xtreamer sidewinder 3 hoor ik ook negatieve reviews over, zoiezo over xtreamer klopt dat? Idem voor de Ac ryan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een Asus tv pro kort in huis gehad vond dat ingewikkeld en geen fijn menu. Mijn zusje is erg blij met haar Asus o play hdp r3.

hoop op antwoord

groet

Verwijderd

Kortom... Wat moet ik kopen > aankoopadvies > Consumentenelektronica Aankoopadvies

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag reacties op mijn vraag, u link is vraag van iemand anders

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
punt is dat je dit topic daar aan had moeten maken..

maar wat feedback:
- wat bedoel je met PD (misschien ligt het aan mij, maar ik kan deze afkorting niet plaatsen)
- wat zijn verder je wensen:
. wil je grote interne HDD
. ga je streamen van NAS
. wil je uitgebreide selectie aan apps (nu.nl, uitzending gemist)
. wil je er mee downloaden (torrent/usenet)
. etc.
- hoeveel geld wil je uitgeven

wat is er mis met de asus dat ie niet in je lijstje opties staat? gezien je (zusje) daar ervaring mee hebt/heeft en voor de prijs kan je er niet echt een miskoop aan hebben.

Ik heb zelf de sidewinder (reden, betaalbaar + 3d + streaming is goed). doet wat ik er van verwacht, interface laat wel wat te wensen over, maar voor mij was het belangrijker dat ie gewoon alles afspeelt.

Strava

Verwijderd

Lekker de Sidewinder 3 nemen en bekabeld gebruiken. Voor enkel streamen lees ik weinig negatieve verhalen. Dune komt binnenkort met een paar nieuwe modellen, wellicht is dat ook wat.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
dune is wat meer af qua firmware, maar daar betaal je uiteraard ook voor, voor een dubbeltje zitten we nog steeds niet op de eerste rang ;)

Strava

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een move naar CEA. Done.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1