Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Voor een presentatie willen we graag het scherm van een Windows 8 Phone beamen.
Met eerdere versies van Windows Phone lukte dit prima me MyMobiler, echter voor WP 8 werkt dit (nog) niet.

Hoe kunnnen we het scherm van een Windows 8 Phone beamen?

Indien hier geen mogelijkheid voor is: weet iemand een simpele Windows 8 emulator?
Een camera boven de telefoon hangen is onze laatste optie, maar liever niet.

• Qws
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 17:36

Qws

Dag troll :w

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 05-02-2013 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan en die wordt vandaag geleverd, maar voor het werk is het Windows Phone 8... ;)
Heb je overigens dan tip voor software Adroid waarbij rooten niet nodig is?

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 05-02-2013 14:53 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Als je graag windows 8 wilt laten zien kan je toch de developer tools gebruiken? hier wordt er een emulator meegeleverd. Zit je ook niet te klooien met je smarphone.

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 05-02-2013 13:23 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:33:
[...] Met eerdere versies van Windows Phone lukte dit prima me MyMobiler, echter voor WP 8 werkt dit (nog) niet.[...]
Windows Mobile bedoel je. Met WP7 is dit nooit mogelijk geweest tenzij je je handen hebt weten te leggen op speciaal voor MS gemaakte hardware. Zij hebben namelijk een aantal devices (ook niet allemaal) die wel video out hebben.
Voor WP8 weet ik het niet zeker, maar volgens mij heeft daar ook geen enkele telefoon een video-out voor het homescreen.
Je zult dus of de emulator van de SDK moeten pakken (die is ook niet 100% gelijk) of een camera zoals veel mensen bij MS ook doen.

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:02

neevedr

Dat was ik niet!

Een screenshot maken van je scherm op deze manier: YouTube: How To Screen Shot on Windows Phone 8 ft Nokia Lumia 920 ( press the 'Power button' and 'Start' icon)

En vervolgens met PhotoBeamer de screenshot op de beamer tonen.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik heb geen ervaring met WP8 of oudere versies; Maar is er geen VNC server of RDP server beschikbaar voor WP8 (zal wel niet) ?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Caelorum schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:24:
[...]

Windows Mobile bedoel je. Met WP7 is dit nooit mogelijk geweest tenzij je je handen hebt weten te leggen op speciaal voor MS gemaakte hardware. Zij hebben namelijk een aantal devices (ook niet allemaal) die wel video out hebben.
Voor WP8 weet ik het niet zeker, maar volgens mij heeft daar ook geen enkele telefoon een video-out voor het homescreen.
Je zult dus of de emulator van de SDK moeten pakken (die is ook niet 100% gelijk) of een camera zoals veel mensen bij MS ook doen.
Dat klopt inderdaad dat sommige stock roms het hadden. Tegenwoordig kan je het met iedere wp7.8 versie waarop een custom rom draait. Het op mijn omnia 7 altijd gehad en werkte best goed.
Pagina: 1