Ik moet de kamer van mijn dochter verbouwen en gericht op de toekomst wil ik een kleine versterker aanschaffen voor haar met in ieder geval 3 x hdmi in en de gewone digitaal in erop. Dit ivm met een netwerkmedispeler, in de toekomst een blu-ray (leer mij die kids kennen) en momenteel haar laptop. En oj, ze heeft dus ook digitale tv. En haar tv heeft maar 1 hdmi in.
Gewoon stereo, max 40 watt.
Iemand die iets weet? Ik kom enkel grote tegen met datgene dat ik zoek of kleine met datgene dat ik niet zoek.
En klein omdat ze zelfs helemaal geen verterker wil. Mara dat ken ik, dan is ze een jaar ouder, zit ze op haar kamer met vrienden en wil ze toch muziek horen. Dus vandaar een klein model, dat kan ik nog wel slijten.
Zoiets als de AU-A300, maar dan met een hdmi meer.
edit ; ik zoek dus echt bovenstaande. Alle andere aanbevelingen zijn aardig, maar niet echt nodig. Hooguit wil ik nog nadenken over 5.1 of zoiets als de AV maar klein blijft.
Gewoon stereo, max 40 watt.
Iemand die iets weet? Ik kom enkel grote tegen met datgene dat ik zoek of kleine met datgene dat ik niet zoek.
En klein omdat ze zelfs helemaal geen verterker wil. Mara dat ken ik, dan is ze een jaar ouder, zit ze op haar kamer met vrienden en wil ze toch muziek horen. Dus vandaar een klein model, dat kan ik nog wel slijten.
Zoiets als de AU-A300, maar dan met een hdmi meer.
edit ; ik zoek dus echt bovenstaande. Alle andere aanbevelingen zijn aardig, maar niet echt nodig. Hooguit wil ik nog nadenken over 5.1 of zoiets als de AV maar klein blijft.
[ Voor 30% gewijzigd door maartend op 08-02-2013 10:45 ]