Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:49
Ik moet de kamer van mijn dochter verbouwen en gericht op de toekomst wil ik een kleine versterker aanschaffen voor haar met in ieder geval 3 x hdmi in en de gewone digitaal in erop. Dit ivm met een netwerkmedispeler, in de toekomst een blu-ray (leer mij die kids kennen) en momenteel haar laptop. En oj, ze heeft dus ook digitale tv. En haar tv heeft maar 1 hdmi in.

Gewoon stereo, max 40 watt.

Iemand die iets weet? Ik kom enkel grote tegen met datgene dat ik zoek of kleine met datgene dat ik niet zoek.

En klein omdat ze zelfs helemaal geen verterker wil. Mara dat ken ik, dan is ze een jaar ouder, zit ze op haar kamer met vrienden en wil ze toch muziek horen. Dus vandaar een klein model, dat kan ik nog wel slijten.

Zoiets als de AU-A300, maar dan met een hdmi meer.

edit ; ik zoek dus echt bovenstaande. Alle andere aanbevelingen zijn aardig, maar niet echt nodig. Hooguit wil ik nog nadenken over 5.1 of zoiets als de AV maar klein blijft.

[ Voor 30% gewijzigd door maartend op 08-02-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sorry, bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

D'r zijn weinig stereoversterkers met HDMI aansluitingen. Reden is simpel: HDMI wordt meestal gebruikt voor beeld en geluid samen, en bij een stereoversterker boeit meestal alleen het geluid.
Wat je zou kunnen doen is een stereoversterker kopen en een HDMI switch. Kan ze alles aansluiten wat ze wil en zelf switchen.
10 tegen 1 dat ze op een gegeven moment dan wel een AV receiver wil, maar dat zie je dan wel weer ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
een klein mooi versterkertje zonder hdmi is de TA2024 of TA2020. Verkrijgbaar als alleen printplaatje of in een behuizing. Geeft verassend mooi geluid voor de prijs!

HDMI of digitaal is helemaal niet nodig, gewoon een 2,5 inch jack zal al genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The Eagle schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:50:
D'r zijn weinig stereoversterkers met HDMI aansluitingen. Reden is simpel: HDMI wordt meestal gebruikt voor beeld en geluid samen, en bij een stereoversterker boeit meestal alleen het geluid.
Wat je zou kunnen doen is een stereoversterker kopen en een HDMI switch. Kan ze alles aansluiten wat ze wil en zelf switchen.
10 tegen 1 dat ze op een gegeven moment dan wel een AV receiver wil, maar dat zie je dan wel weer ;)
Dan zou ik nog kunnen gaan voor een klein model AV-receiver.
Maar ik wil zeker geen losse HDMI, dat heb ik al. Ik wil alles samenvoegen en klein hebben.
alfaleader schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:55:
een klein mooi versterkertje zonder hdmi is de TA2024 of TA2020. Verkrijgbaar als alleen printplaatje of in een behuizing. Geeft verassend mooi geluid voor de prijs!

HDMI of digitaal is helemaal niet nodig, gewoon een 2,5 inch jack zal al genoeg zijn.
Versterker ken ik, heb ik in mijn camper. Geen HDMI, dus niet wat ik zoek.

Beiden toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de beste site maar heb toch eens gekeken op Kieskeurig. Als je daar op zoek gaat naar stereoreceivers met HDMI komen er maar 2 hits uit:

De Kenwood RA-5000 die niet bepaald klein is.
Of de Harman Kardon BDS270 (niet in Tweakers Pricewatch) die nogal prijzig is. Zeker gezien de kwaliteit van Harman Karton.

Ik denk dat het makkelijker is om voor een surround receiver te gaan. Kun je ook gewoon 2 speakers aanhangen en stereo spelen maar heb je wel alle aansluitingen.

Overweeg eens de instap Denon AVR1513 of Marantz NR1403.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dat zijn grote. Ik heb zelf al meerder AV-receivers gehad. Ik ben echt heel specifiek opz oek naar datgene dat ik vraag en waarvan ik ook een voorbeeld geef. Enkel de 2.0 mag desnoods 5.1 zijn, maar dat maakt alles weer veel groter omdat er dan meerder versterker gedeeltes in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zijn toch echt slimline modellen. Ofwel relatief klein. Het zijn mogelijke alternatieven voor je wensen. Het voorbeeld dat je geeft is het enige model dat dit merk heeft. Misschien komen ze nog ooit met een uitgebreidere variant. Tot die tijd, ben ik benieuwd of er nog iets passends voorbij zal komen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
S1NN3D schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:12:
Zijn toch echt slimline modellen. Ofwel relatief klein. Het zijn mogelijke alternatieven voor je wensen. Het voorbeeld dat je geeft is het enige model dat dit merk heeft. Misschien komen ze nog ooit met een uitgebreidere variant. Tot die tijd, ben ik benieuwd of er nog iets passends voorbij zal komen in dit topic.
Slimline wel, maar blijft groot.
Maar idd, ik ken enkel dat model van dat merk. En ik hoopte ook op meer, maar het lijkt van niet.
Pagina: 1