• Varkzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-01 14:34
Hey allen.

Ik stuur morgen een projector terug naar LG voor rma omdat de focus niet in orde is.
Wee iemand of ik enkel de projector mag sturen of ook alle accessoires mag/moet mee sturen?

Stiekem hoop ik dat ze mij een nieuwe sturen, maar weet dus niet of ik de accessoires allemaal in de doos moet doen of niet.

Heeft ook iemand ervaring of LG nieuwe replacements stuurt, of enkel herstelt?

Thanks vr de feedback.

Br
Varkzor

Verwijderd

Typische vragen voor de RMA afdeling waar je al contact mee gehad hebt voor de aanvraag? Meestal moet je de accessoires niet mee terug sturen echter kan natuurlijk ook een kabel een keer de boosdoener zijn als er bv niet goed word getroubleshoot. Ik denk dat LG zoals de meeste bedrijven het liefst een apparaat repareert en retour stuurt. Dit mag ook een model zijn wat een week eerder is binnen gekomen echter moet deze dan wel hersteld zijn en geen zichtbare schade of krassen hebben. Is er niks op voorraad of te repareren krijg je per definitie een nieuwe natuurlijk van gelijkwaardige kwaliteit of beter als gelijkwaardig niet mogelijk is.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Staat dat niet in de rma-instructie. Over het algemeen stuur je het product kaal op, dus ook zonder power kabel.

Ik raad je aan dit aan te kaarten met de supportafdeling.

Het topic zelf biedt weinig discussiewaarde. Om die reden zet ik `m ook op slot.

[ Voor 39% gewijzigd door Michael Knight op 09-02-2013 02:25 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.