Beste hardware kenners,
Ik heb een door iemand zelf samengestelde configuratie welke ik mogelijk wil aanschaffen voor een bedrag van 200 euro. Het gaat om onderstaande configuratie. Mijn beperkte kennis wat betreft hardware ziet dat er een Intel Core 2 Duo E8400 processor en 6GB geheugen inzit. Maar verder weet ik bijvoorbeeld weer niks over het moederbord.
Ik hoop van harte dat jullie mij hierin kunnen ondersteunen. Is deze configuratie de 200 euro waard of verkijk ik mij hierop? Ik heb de configuratie tot morgen gereserveerd dus ik hoop dat er iemand is die mij hier snel mee kan helpen! Alvast heel erg bedankt hiervoor!!
Kast:
Cooler Master HAF 932
Voeding:
600W Cooler Master Silent Pro Gold (zeer stabiel)
Moederbord:
ASRock P43D1600Twins
- Socket 775, Intel P43 Chipset
- Zowel geschikt voor DDR2 (4 banken)
- als DDR3 (aanwezig, 2 banken)
Processor:
Intel Core 2 Duo E8400 inclusief Intel koeler
Geheugen:
8 GB (2x4) Corsair DDR3 1600 Mhz geheugen
Videokaart:
Geforce 8600GT met 256 MB GDDR3 geheugen (meegeleverd)
Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD4650 1GB GDDR3 DVI/HDMI Silent (geïnstalleerd, passieve koeling)
Geluid:
Onboard (zie moederbord specificaties voor meer info)
Harde schijf 1:
60 GB OCZ Vertex2 SSD (Solid State Disk, zeer snel)
Harde Schijf 2:
500 GB Western Digital WD5000-AAKS S-ATA (7200 RPM)
Optisch station:
Sony / NEC Optiarc AD-7173S SATA DVD RW drive met Labelflash technologie. Kleur wit.
Toetsenbord:
Logitech Y-SU61 Deluxe toetsenbord
Muis:
Geen. Ik gebruik zelf een Logitech Trackman Wheel, deze kan ik op verzoek meeleveren.
Monitor:
20" Samsung Syncmaster T200 LCD monitor
Software:
Legitieme Windows 7 Ultimate NL
(Voor mij niet interessant)
Overig:
- Logitech Force Feedback racestuur (Formula Force EX).
- Extra kabels, toebehoren van de systeemkast waaronder 4 wieltjes, extra toebehoren voeding etc.
Ik heb een door iemand zelf samengestelde configuratie welke ik mogelijk wil aanschaffen voor een bedrag van 200 euro. Het gaat om onderstaande configuratie. Mijn beperkte kennis wat betreft hardware ziet dat er een Intel Core 2 Duo E8400 processor en 6GB geheugen inzit. Maar verder weet ik bijvoorbeeld weer niks over het moederbord.
Ik hoop van harte dat jullie mij hierin kunnen ondersteunen. Is deze configuratie de 200 euro waard of verkijk ik mij hierop? Ik heb de configuratie tot morgen gereserveerd dus ik hoop dat er iemand is die mij hier snel mee kan helpen! Alvast heel erg bedankt hiervoor!!
Kast:
Cooler Master HAF 932
Voeding:
600W Cooler Master Silent Pro Gold (zeer stabiel)
Moederbord:
ASRock P43D1600Twins
- Socket 775, Intel P43 Chipset
- Zowel geschikt voor DDR2 (4 banken)
- als DDR3 (aanwezig, 2 banken)
Processor:
Intel Core 2 Duo E8400 inclusief Intel koeler
Geheugen:
8 GB (2x4) Corsair DDR3 1600 Mhz geheugen
Videokaart:
Geforce 8600GT met 256 MB GDDR3 geheugen (meegeleverd)
Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD4650 1GB GDDR3 DVI/HDMI Silent (geïnstalleerd, passieve koeling)
Geluid:
Onboard (zie moederbord specificaties voor meer info)
Harde schijf 1:
60 GB OCZ Vertex2 SSD (Solid State Disk, zeer snel)
Harde Schijf 2:
500 GB Western Digital WD5000-AAKS S-ATA (7200 RPM)
Optisch station:
Sony / NEC Optiarc AD-7173S SATA DVD RW drive met Labelflash technologie. Kleur wit.
Toetsenbord:
Logitech Y-SU61 Deluxe toetsenbord
Muis:
Geen. Ik gebruik zelf een Logitech Trackman Wheel, deze kan ik op verzoek meeleveren.
Monitor:
20" Samsung Syncmaster T200 LCD monitor
Software:
Legitieme Windows 7 Ultimate NL
(Voor mij niet interessant)
Overig:
- Logitech Force Feedback racestuur (Formula Force EX).
- Extra kabels, toebehoren van de systeemkast waaronder 4 wieltjes, extra toebehoren voeding etc.