Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Hallo allemaal,

Binnenkort moet mijn abbo verlengd/vernieuwd worden. Omdat ik nog laatst een los toestel kocht (Galaxy Nexus) wil ik graag een sim-only kopen. Ik zit nu op t-mobile met 125 min, 25 sms en 1GB 1mbps onbeperkt internet. Het netwerk van t-mobile vind ik zelf 3x niks, zeker niet waar ik woon. Ik zoek dus eigenlijk een sim-only met veel internet en weinig bel/sms. Welk netwerk/provider is het beste aan te raden qua netwerkkwaliteit en prijs?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ben zelf erg tevreden over Simyo 100 - 1 jaar + 500mb

Zit op het netwerk van KPN dus kwaliteit is prima.

100 min/sms - 1 jaar | €3,00
500mb | €7,50

Per maand
€10,50
Eenmalige aansluitkosten
€14,99

Verder natuurlijk: http://www.bellen.com/mob...imonly=True&prepaid=False

[ Voor 54% gewijzigd door Whatson op 04-02-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-07 23:29
Welke providers heb je al bekeken en welke spreken je aan (qua prijs e.d.)? Welke eisen stel je aan je abonnement? Hoeveel belminuten/sms en hoeveel MB data Met andere woorden; Wat heb je zelf al gezocht en gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:37

itarix

404 soul not found

Ik ben zelf wel tevreden met Vodafone. Het goedkoopste kun je daar iets nemen met een Friend & Family actiecode. Zonder kan ook dan heb je voor gemiddeld 22,50 per maand 4Gb internet, onbeperkt smsen en 125 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik zoek eigenlijk vooral een goed netwerk. T-mobile vind ik gewoon prul. Verder vind ik dat de prijzen aardig dicht bij elkaar liggen. Ik zoek een sim-only met zo min mogelijk belminuten/sms en 1GB internet, het liefst de snelheid zo hoog mogelijk. Voor nu heb ik Simyo, ben en tele2 gevonden. Tele2 vooral omdat het 14.4 mbps heeft voor 18 euro p.m. (al vind ik dat aan de hoge kant), simyo biedt 13 euro p.m. maar wel maar 2mbps en ben biedt voor 12.48 p.m. 3.6mbps maar wel t-mobile. Maar merk je echt iets van die snelheidsverschillen?

Edit: Zie net dat tele 2 voor 14.25 mij 100sms/bel + 1GB 14mbps internet biedt. Iemand ervaringen met hun netwerk? Want aansluitkosten+verzendkosten is bij hun 0 euro, dus dat wordt wel heel aantrekkelijk. Simyo biedt namelijk hetzelfde maar dan maar 2mbps internet en wel aansluitkosten, daarentegen wel KPN netwerk.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de 4G mogelijkheden, oftewel eigenlijk iets waarmee ik 4G kan hebben zonder te wachten op een nieuw contract. Ik weet dat dit lastig te voorspellen is maar toch...

[ Voor 32% gewijzigd door tobitronics op 05-02-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Tele2 maakt gebruik van het T-mobile netwerk. Dus als je al slechte ervaringen hebt met T-mobile, zal het niet veranderen met Tele2.

Bron: Wikipedia: Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Door op een aantal websites door te klikken ben ik op een bestelpagina van Vodafone friends&family terecht gekomen, waar ik voor 2 jaar 75 bel + onbeperkt sms + 4GB 14.4 mbps internet voor 14,85 kan krijgen. Alleen weet ik nou niet zo goed wat friends+family is (iets van personeelskorting dacht ik). Is het veilig om daar te bestellen? Het blijft eenmaal vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19
Whatson schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:51:
Ben zelf erg tevreden over Simyo 100 - 1 jaar + 500mb

Zit op het netwerk van KPN dus kwaliteit is prima.

100 min/sms - 1 jaar | €3,00
500mb | €7,50

Per maand
€10,50
Eenmalige aansluitkosten
€14,99

Verder natuurlijk: http://www.bellen.com/mob...imonly=True&prepaid=False
Zijn dat oude prijzen op bellen.com en die jezelf aangeeft? Als ik op de simyo.nl site kijk zou 500MB €7,50/maand kosten?
Ik zie ook bij bellen.com dat onbekend is of push mail werkt. Werkt dat? Dat je weet?

mijn abbo loopt ten einde en ben wat aan het rondkijken en simyo ziet er wel erg goedkoop uit vergeleken met de rest. Alleen de sneldheid van 2Mbps is wellicht niet zo hoog, maar volgens mij voldoende voor wat ik ermee wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:59
tobitronics schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:12:
Door op een aantal websites door te klikken ben ik op een bestelpagina van Vodafone friends&family terecht gekomen, waar ik voor 2 jaar 75 bel + onbeperkt sms + 4GB 14.4 mbps internet voor 14,85 kan krijgen. Alleen weet ik nou niet zo goed wat friends+family is (iets van personeelskorting dacht ik). Is het veilig om daar te bestellen? Het blijft eenmaal vodafone.
prima site wel te vertrouwen alleen je moet wel een actiecode hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 16:51
Ik zou geen Tele2 nemen.
Ik heb een sim only abbo met 1500MB internet. Ik zou dus tot 14.4Mbit/s download en tot 384 Kbit/s upload moeten hebben.
Als ik echter mijn snelheid test (op verschillende plekken. Van Hilversum tot Den Haag), dan kom ik voor download niet hoger dan rond de 0,20 Mbit/s.
Die 14,4Mbit/s is dan wel een maximale snelheid, maar een verschil van 14,2Mbit met de maximaal te behalen snelheid is toch wel veel.

Hiervoor had ik T-Mobile (raar, want zelfde netwerk. Alleen Tele2 is roaming op T-Mobile netwerk) en daar haalde ik 1Mbit/s op een abbo van 3,6Mbit/s. Dat vond ik een betere verhouding.
Heb spijt dat ik overgestapt ben.
Misschien ga ik toch naar KPN. Beetje duur, maar wel betrouwbaarder dan T-Mobile en Tele2 (wat ik van mensen hoor die KPN hebben dan, zij halen namelijk wel redelijke snelheden van 3 tot 7 Mbps).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Heb inmiddels de overstap gemaakt naar vodafone. Bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328463

Heb je dat via friends & family gedaan? Kan ik ook nog ergens zo'n code scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Anoniem: 328463 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:23:
Heb je dat via friends & family gedaan? Kan ik ook nog ergens zo'n code scoren?
Via fok was er een user die zelf codes kon aanmaken, tegen een klein cadeautje zo'n code weten te scoren. Username van die gozer is grijsbaard (of mag ik dit hier niet vermelden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Als aanvulling op dit topic voor de zoekende user:
Hi heeft nu een aantrekkelijk kortingsregeling die de volgende constructie mogelijk maakt:

€22,50 -> €12,50 Hi Large 2jaar (1000 MB, 7.2Mb/s down, 2Mb/s up, onbeperkt sms)
€10,00 -> €7,00 Hi 150 min/sms
€3,50 Studentenkorting
€1,00 Verlengkorting
€0,- voor toestel (Samsung Galaxy Y of Pocket bijv.) [
Ik heb de Samsung Galaxy Y gekozen omdat ik hiermee nog eens €20,- van Samsung retour krijg.]

Dus totaal:
Samsung toestel categorie A
150 min
1000MB (7.2 Mb/s 2Mb/s, na 1000Mb onbeperkt gratis 32kb/s)
Gratis sms
Wifi hotspot gratis

Voor €16,- per maand gedurende twee jaar

Dit kost exact hetzelfde als een simonly bij Hi maar nu krijg je er een telefoon bij.
Als je de toestellease vergelijkt met de losse aanschaf van de telefoons is het (veel) goedkoper om deze 'simonly' constructie te doen en een toestel los te kopen. Zeker als je je gratis toestelletje verpatst en de €20,- cashback opstrijkt ben je veel voordeliger uit.
Uitzondering hierop is de nieuwe Sony xperia 4G, die is goedkoper met abonnement dan losse aanschaf.

Ctrl+k

Pagina: 1