Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

W7 / Word 2007: spellingcontrole bij non-admin account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zit met een nogal raar probleempje. Wanneer ik mij aanmeld met de admin account, doet de spelling- en grammaticacontrole het probleemloos, zowel als de standaard VS internationale taal ingesteld staat als ook wanneer de Nederlandse taal ingesteld staat.

Echter, wanneer ik mij op dezelfde laptop aanmeld met een non-admin gebruikersaccount, functioneert de spelling- en grammaticacontrole uitsluitend als de standaard VS internationale taal ingesteld staat en niet wanneer ik de taal op Nederlands zet.

Enig idee in welke richting ik dit probleem moet zoeken? Ik heb al e.e.a. gegoogled maar de enige problemen over niet functionerende spelling- en grammaticacontrole die ik kan vinden gaan over Word 97 op Win XP, en niet over Word 2007 op W7.

Bij voorbaat dank,
Jp

Verwijderd

Heb je al gekeken bij de opties van het Office pakket > voorkeuren > taalvoorkeuren. Hier kan je vaak de standaard taal instellen? Ook kan je kijken binnen Windows welke taal er geselecteerd staat als gebruikerstaal > configuratiescherm > regionale instellingen. Anders kan je nog een blik werpen op de rechten van het account binnen de gebruikers afdeling?

Verwijderd

Topicstarter
De taalvoorkeuren in Office als in Windows zijn correct ingesteld. Immers, het probleem doet zich ook niet overal voor, zoals uitgelegd in de openingspost.

En wat houdt de blik werpen binnen de gebruikers afdeling precies in? Ik gebruik normaal accounts om rechten te geven m.b.t. map toegang etc., maar waar vind ik instellingen terug als deze dan? Nog nooit van gehoord namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? Bump!