Activeringscode Office 2010 in oude files?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500507

Topicstarter
Door problemen met m'n laptop, heb ik er laatst een nieuwe installatie (cd's gekocht via Microsoft) overheen gegooid. Ik heb nog wel al m'n bestanden via MS-DOS kunnen overzetten naar een externe harde schijf.

Door de nieuwe installatie moest ik ook Office (Professional) opnieuw activeren. Die activeringscode heb ik echter niet. Ik heb Office gekocht via surfspot.nl en ben, bijzonder dom, vergeten die code ergens op te schrijven. Nu is mijn vraag: kan ik die activeringscode nog terughalen in m'n oude bestanden? De gehele map 'Program Files (x86)\Microsoft Office' heb ik weten over te zetten naar die externe HDD. Ik heb al wat dingen geprobeerd met ProduKey, Belarc etc., maar dat lijkt alleen te werken als je Office al hebt geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
Helaas. Als je alleen je bestanden hebt, dan gaat het niet lukken. Serienummers en dergelijke worden opgeslagen in de registry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie nu pas dat dit in Serversoftware en Windows Servers staat, ik verplaats je topic even naar CSA.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-07 00:38
Als je het in Surfspot heb gekocht kan je het van Surfspot downloaden en staat de licensie in je "kluis". Je zal dus even moeten inloggen. Ik heb mijn Office ook van Surfspot gekocht en meermalen geactiveerd vanwege een reïnstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500507

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:27:
Ik zie nu pas dat dit in Serversoftware en Windows Servers staat, ik verplaats je topic even naar CSA.
Merci!
karimmm schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:32:
Als je het in Surfspot heb gekocht kan je het van Surfspot downloaden en staat de licensie in je "kluis". Je zal dus even moeten inloggen. Ik heb mijn Office ook van Surfspot gekocht en meermalen geactiveerd vanwege een reïnstall.
Ja, het is gelukt, bedankt! _/-\o_

Stom dat ik Surfspot niet heb gecheckt. Nogmaals bedankt!