Toon posts:

philips led tv 47PFL6687H/12 geluids probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Sinds kort heb ik een 47inch philips led 3d full hd tv (47PFL6687H/12)
Deze tv zit via de hdmi op een Philips soundbar (HTB7150/12)

Aangezien de tv en de soundbar hdmi arc ondersteunen hoeven er verder geen kabels bij.

Nu het volgende,

als ik alleen de soundbar aansluit op elke willekeurige hdmi poort, dan werkt alles prima.
Sound bar gaat aan op het moment dat de tv de versterker in de soundbar aanspreekt, 30 seconden daarna gaat het geluid over van de tv naar de soundbar.

Ook icm met de upcbox en laptop op hdmi werkt alles prima.

Maar op het moment dat de ac ryan op een willekeurige hdmi poort wordt aangesloten, dan kapt het systeem er mee, en is de verbinding tussen de soundbar en tv weg.

Haal ik de ac weer van de hdmi af, werkt alles de volgende keer aanzetten weer gewoon.

Is er bij jullie iets bekent van problemen met de ac box icm met philips tvs?
Op beide sites van de fabrikant heb ik geen verdere informatie kunnen vinden hierover.
De kabel tussen de ac en de tv is een 1.4 highspeed 3d kabel, deze werkt met alle overige apparatuur prima.

Beeld van de ac is verder prima, ook geluid komt gewoon aan bij de tv, alleen niet meer bij de soundbar

Ik hoop dat ik dit kan oplossen, want de media speler van de soundbar ondersteund niet heel veel formaten.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Kan het zijn dat je AC Ryan een codec uitstuurt welke niet door de soundbar wordt ondersteund?

Verwijderd

Topicstarter
zou volgens mij weten niet uit moeten maken, de soundbar speelt af wat de tv ontvangt.
ac ryan zit op de tv en geeft het geluid door aan de tv, dit werkt. alleen daarna is de verbinding niet bereikbaar

Verwijderd

Topicstarter
nou zelfs Philips klantenservice heeft geen idee, of oplossing

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-02 11:23
Hier is de oplossing te vinden. Je moet de HDMI kabel aanpassen. Ik had dit ook al eens in het Panasonic Plasma topic hier op tweakers gelezen.
http://www.acryan.com/for...opic.php?t=18644&p=128114

[ Voor 114% gewijzigd door hdtracer op 14-02-2013 12:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
krijg nou wat, ik ga dit morgen meteen testen.
philips gaat dinsdag een monteur sturen, maar als dit morgen werkt dan kan die afgebeld worden.

Laat morgen weten of en hoe het werkt.
alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
helaas was dit niet op oplossing, arc hdmi kapt nog steeds.
Heb trouwens de kabel open gemaakt en de groene draad doorgeknipt

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb een vraag niet gerelateerd aan het probleem als wel aan de htb7150.
Hoe zijn je ervaringen tot nu toe ? Geluidstechnisch althans .
Recensies zijn moeilijk te vinden.
Pagina: 1