• remonhendriksen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-08-2021
Beste,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een mediaspeler. Maar zie door de bomen het bos niet meer:)
Wie kan mij helpen?

Ik heb op mijn kamer boven mijn PC staan, waar ik ook regelmatig download via nieuwsgroepen.
Beneden staat mijn TV, waar ik graag mijn gedownloade bestanden op wil bekijken/afspelen. Ik ben niet in staat om kabels te trekken van mijn PC naar de TV ofzo.

Dit kan ik toch het beste oplossen met een mediaspeler? Wat adviseren jullie mij?

Omdat ik geen kabels kan trekken, moet ik dan persé Wifi hebben om de bestanden van mijn pc naar de tv te krijgen? Is USB 3.0 een must? Of is het misschien makkelijk om een mediaspeler te nemen waarmee je kan downloaden via usenet?

Uiteraard dit alles tegen een schappelijke prijs;)

Alvast bedankt!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:03
Zo werkt het hier niet echt. Vertel eerst eens wat je allemaal zelf al hebt onderzocht. Wat zijn je voorkeuren? Waar moet het aan voldoen, etc.

To dare is to do

• ouwefreaker
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:33
Wat wil je ?? met hd /zonder hd.
Moet i 3 d aankunnen ?? of echt niet.Tip als je toch uitgeeft neem die mogelijkheid mee.
3 d is ook zeer ruim.sbs / Blue ray iso`s enzz.
Er zijn al leuke spelers vanaf 150 € google is je vriend en hier lezen helpt ook.
Maar nogmaals zet eerst even wat je wilt en niet wil op papier dan wordt het een stuk makkelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door ouwefreaker op 04-02-2013 19:25 ]

Verwijderd

beste kenners

ik zit met een probleem ik heb vorige week een mede8er med600x3d aangeschaft en aan gesloten op mijn tv met hdmi en mijn home cinema set zit ook met een hdmi kabel aangesloten op mijn tv nou had ik wat films en muziek op een externe harde schijf gezet en het werkt allemaal prima tot dat ik ze ging afspelen want het geluid valt continu weg toen dacht ik dus dat mijn home cinema set verkeerd was aangesloten maar dat blijkt niet te zijn want als ik hem op het geluid van de tv zet blijft hij ook steeds hangen gisteren avond bleef het beeld ook steeds hangen ik heb echt geen idee wat ik fout doe wel moet ik er bij zeggen dat mijn harde schijf wel al wat jaren oud is kan dat het probleem zijn het is net of mijn media speler het niet aan kan om het af te spelen kan iemand mij helpen

alvast bedankt voor je reactie

gr joost

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:46:
beste kenners

ik zit met een probleem ik heb vorige week een mede8er med600x3d aangeschaft en aan gesloten op mijn tv met hdmi en mijn home cinema set zit ook met een hdmi kabel aangesloten op mijn tv nou had ik wat films en muziek op een externe harde schijf gezet en het werkt allemaal prima tot dat ik ze ging afspelen want het geluid valt continu weg toen dacht ik dus dat mijn home cinema set verkeerd was aangesloten maar dat blijkt niet te zijn want als ik hem op het geluid van de tv zet blijft hij ook steeds hangen gisteren avond bleef het beeld ook steeds hangen ik heb echt geen idee wat ik fout doe wel moet ik er bij zeggen dat mijn harde schijf wel al wat jaren oud is kan dat het probleem zijn het is net of mijn media speler het niet aan kan om het af te spelen kan iemand mij helpen

alvast bedankt voor je reactie

gr joost
Maak anders even een eigen thread aan. En gebruik punten/zinnen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

sorry wat doe ik verkeerd oke punten had gekunnen maar het is toch leesbaar ofniet? maar zit ik verkeerd ofzo ik heb echt geen idee is namelijk eerste keer dat ik een bericht op wat voor forum dan ook zet

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:02:
sorry wat doe ik verkeerd oke punten had gekunnen maar het is toch leesbaar ofniet? maar zit ik verkeerd ofzo ik heb echt geen idee is namelijk eerste keer dat ik een bericht op wat voor forum dan ook zet
Je gebruikt nu een threaad van iemand anders. Netter is om je eigen ff op te starten zodat de problemen/ discussies beter uit elkaar gehaald kunnen worden. De persoon die deze thread heef topgezet vraagt om advies bij het al dan niet aanschaffen van een media speler. Jouw probleem heeft te maken met de aansluiting. 2 totaal verschillende dingen dus.

En met betrekking tot je vraag: Kan je wat meer informatie geven over de televisie, de home cinema set (je setup dus) etc zodat men wat makkelijker je vragen kan beantwoorde?

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Wat hierboven wordt gezegd inderdaad, zorg ook even voor voldoende info. Laat ook weten wat je zelf al hebt geprobeerd en gevonden.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:02:
sorry wat doe ik verkeerd oke punten had gekunnen maar het is toch leesbaar ofniet?
Het leest echt heel vervelend, en het is gewoon de regel hier dat je goed Nederlands typt. Dus let daar ook even op als je een nieuwe thread aan maakt.

En misschien nog beter, lees even de regels :) Ik zal je wel even in de gaten houden tot je die nieuwe thread hebt gemaakt, ik heb misschien een ideetje :)

[ Voor 13% gewijzigd door LiquidT_NL op 08-02-2013 09:12 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

ow sorry was niet mijn bedoeling. Ik had werkelijk geen idee . ga een eigen thread proberen aan te maken ;)
Pagina: 1