de opties Windows Server 2012 en Windows 8 staan er nog niet bij. Zijn toch nu wel geland in de wereld?
Wordt aan gewerkt, als ik de verscheidene topics mag geloven.
Update OS tweaker-CV, vanmorgen nog 
rob_erwt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:43:
Dit is idd al vele malen aangekaart zoals het linkje van Raven laat zien. Samengevat: er wordt intern naar gekeken, tijdslijnen heb ik nog gene idee van.
Ik gooi deze dicht om de wildgroei wat te voorkomen.
[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 04-02-2013 16:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mwah, de zoekmachine heeft een gebruiksaanwijzing, je moet leren dat ding te gebruiken 
In dit geval: zoekterm cv, specificeer subfora LD en LA (GR heeft niks met de cv te maken), jaartallen 2012 en 2013. Zo moeilijk is dat toch niet?
In dit geval: zoekterm cv, specificeer subfora LD en LA (GR heeft niks met de cv te maken), jaartallen 2012 en 2013. Zo moeilijk is dat toch niet?
[ Voor 75% gewijzigd door Raven op 04-02-2013 16:49 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
AL het goede heeft tijd nodig zulle we maar zeggen
Liefhebber van Tweakers
Doel je nou op het leren de zoekmachine te gebruiken of de reden van de vele topics
Hoe moeilijk is het dat lijstje wat uit te breiden? Of moet er eerst intern gediscussieerd worden van wat er allemaal bij moet?

[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 04-02-2013 17:36 ]
Oscar Wilde
Pagina: 1