Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

'Simpele' 32" TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Op dit moment ben ik in het bezit van een (verder prima werkende) 26" HD Ready televisie, echter vind ik het wel tijd worden voor een nieuwe tv. Voornaamste redenen hiervoor zijn het feit dat het toestel slechts HD Ready is, maar vooral dat de randen (incl speakers) om het scherm heen meer dan 20 cm in de breedte innemen en zo'n 15 cm in de hoogte. :/

Wat betreft de nieuwe tv kan ik vrij kort zijn.
- Full HD
- Moet beschikken over een component video aansluiting en (minimaal) 2 HDMI aansluitingen
- Diepte van het scherm max 6 cm

De televisie wordt vooral gebruikt voor mijn PS3 en het kijken van DVD/Bluray. Smart TV functionaliteiten zijn dan ook absoluut geen vereiste.

Met een budget van rond de €300-400 kwam ik zelf terecht bij deze toestellen:
pricewatch: Philips 32PFL3517H
pricewatch: Samsung UE32ES5500

Nou vroeg ik me af of het prijsverschil tussen de twee bovengenoemde ook terug te zien is in de functionaliteit/kwaliteit van het toestel en of er nog betere keuzes zijn binnen mijn budget. Indien er iets véél beters beschikbaar is net boven de 400 euro, dan sta ik daar ook voor open, net als dat een 37" toestel ook nog wordt overwogen (mits de randen om het scherm niet groot zijn).

Alvast bedankt!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Misschien een tikkie te groot: http://www.plasma-discoun...0662/toshiba-40hl933.html

Hier nog eentje van 37": http://www.plasma-discoun...ct/89941/lg-37ls5600.html

Kijk anders even rond op deze site.. hier was ik zelf ooit opzoek naar een 32" voor in de slaapkamer en hier had ik hem het goedkoopst.. (Was een LG, Topding).

[ Voor 30% gewijzigd door Fixio op 04-02-2013 15:30 ]

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:24
Oei, die Samsung es5500 stond begin vorige week nog op 249 excl porto kosten ivm de BTW actie van MM.. Je bent eigenlijk net iets te laat.. Net als ik overigens, te lang getwijfeld :P

**EDIT**
NVM dat was de Samsung UE32EH5000..

[ Voor 11% gewijzigd door Thecola op 04-02-2013 15:49 ]

toettoett

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Zoals je aangeeft heb je nog een prima werkende 26" televisie staan. Als je dan een nieuwe televisie neemt, neem dan veel groter en niet een maatje. Dat verschil zie je in 2 dagen niet meer en het is gewoon klein.
HD Ready en Full HD. Allemaal heel leuk en aardig, maar weet je wel wat het inhoudt? Hoe ver zit je überhaupt van de televisie vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties tot dusver.

Ik ben geen complete leek, dus het verschil tussen HD Ready en Full HD ben ik bekend mee. Juist omdat de afstand tot de tv vrij klein is (op dit moment 1,5 meter) is de relatief lage resolutie goed merkbaar, ook op mijn relatief kleine tv. Ben van mijn laptop en monitor ook hoge resolutie gewend.

Mede door die korte afstand (en het niet de beschikking hebben over al teveel ruimte) zijn veel grotere maten al snel uitgesloten. In de breedte heb ik op dit moment ongeveer 96 cm beschikbaar, waardoor een 40" scherm nog nèt zou kunnen.