Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Hi Tweakers,

Wij zijn hier op een moment aangekomen dat er drie sim-only abonnementen afgesloten moeten worden, allen met iets andere eisen aan de bundel (internet is wel belangrijk), maar dat terzijde. Na enig onderzoek bleek dat er op ieder netwerk (T-Mobile, Vodafone, KPN) wel een virtuele provider aanwezig is die aan onze eisen kan voldoen voor vergelijkbare tarieven (resp. Tele2, Hollandsnieuwe, Simyo).
Nu is alleen de vraag welke beter is... Ik zelf kom van T-mobile en vind het jammer dat mijn internetverbinding op het traject Den Haag - Utrecht - Tiel zeker niet om over naar huis te schrijven is, maar aangezien dat spoor grotendeels door buitengebieden loopt vraag ik me af of dat op een ander netwerk beter is.

Kunnen jullie wat aanbevelen als het gaat om een sim-only met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Volgens mij is de dekking op plaatsen waar jullie regelmatig komen, 't belangrijkst bij de keuze van een abo, dus dat zou je eerst eens moeten checken, bijv. met behulp van een prepaid simkaartje van het favoriete netwerk.
Ik weet niet, of er ook nog gekeken moet worden, naar goedkoper onderling bellen, dan zouden jullie dus alledrie (ik neem gemakshalve maar aan, dat 't om drie mensen gaat) dezelfde provider moeten kiezen, anders is dit niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
T-mobile weet je van wat de dekking is
Simyo zou je een maand kunnen 'proberen'...
Na die maand kun je kijken of je hollandsnieuwe wil proberen. Misschien is die nog slechter, of misschien is die beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Voor Vodafone en de virtuele providers die eronder vallen kan je hier de dekking iig zien:

http://www.vodafone.nl/za...en_dekking/dekkingskaart/