Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Aantallen resetten bij toevoegen dubbel product

Pagina: 1
Acties:

• boontje88
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 07:06
Bij het toevoegen van een product aan een wenslijst, terwijl dit product al in andere wenslijsten is geplaatst, wordt het aantal teruggezet naar 1. Ik heb bijvoorbeeld 2xSamsung 830 Pro in de wenslijst Webserver staan, vervolgens voeg ik vanuit de PW dezelfde Samsung 830 Pro toe aan de wenslijst HTPC, dan staat het aantal in de lijst Webserver weer op 1.

In de notificatie lijkt het erop dat eigenlijk het product van alle bestaande wenslijsten is verwijderd en vervolgens opnieuw is toegevoegd. Dus eigenlijk meer een feature dan een bug, maar wat mij betreft in ieder geval niet wenselijk.

Ik heb dit getest op Chrome 24 met Win8

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 12:38

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Exact hetzelfde probleem hier, ik heb een product al in een wenslijst staan en voeg deze nu ook toe aan een tweede wenslijst. Op dat moment worden voor dat product overal de aantallen gereset naar 1.

Best vervelend, omdat ik nu die wenlijsten opnieuw moet bijwerken en opnieuw opslaan om de correcte totaalprijs weer boven tafel te krijgen.

Ik zou verwachten dat wenslijsten waar dit product al in zat, met rust gelaten worden :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Thanks guys, heb het kunnen reproduceren. Annoying bug. Ik heb het doorgegeven!