Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02
Er is dus een opruiming bij Muizenshop.
Veel artikelen stonden gisteren er op met een prijs van €0. Deze prijzen hebben ze nu vanochtend gewijzigd.
Ik heb gisteren twee orders gedaan en betaald met ideal.
De eerste order allemaal €0 artikelen en de tweede order ook maar dan met 3 artikelen die wel een prijs hebben en nog steeds op deze prijs staan.
Ik heb van beide orders een factuur gekregen via mail.
Nu vanochtend staan beide orders op status:
Retour ontvangen, neem contact op met Muizenshop.nl.

Hier graag over discussiëren.

[ Voor 7% gewijzigd door WhySoSerious? op 04-02-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch duidelijk een fout? nu maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:29:
Dit is toch duidelijk een fout? nu maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt.
Welk geld? Dat zijn hooguit verzendkosten dan.

@TS; ik neem aan dat je bij jezelf wel had kunnen nagaan dat ze geen muizen gaan weggeven? |:(

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
Duidelijke fout, enigste waar je dus op moet gaan letten is je geld terug krijgen binnen 30 dagen (€0 + verzendkosten dan waarschijnlijk :), hier kun je niets tegen beginnen mbt artikel geleverd krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door [Remmes] op 04-02-2013 10:33 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloemstukje schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:32:
[...]

Welk geld? Dat zijn hooguit verzendkosten dan.

@TS; ik neem aan dat je bij jezelf wel had kunnen nagaan dat ze geen muizen gaan weggeven? |:(
in de OP staat dat hij ook dingen heeft gekocht.

Het ging ook niet alleen om muizen zo stond er bijvoorbeeld een WoW kaart van 60 dagen voor 3 euro op. Die kunnen ze gewoon nog kwijt voor 20+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02
Net een mail gekregen:

Beste klant,

Afgelopen weekend hebben een aantal van onze webwinkels een storing ervaren. Als gevolg hiervan zijn er een aantal producten in onze webwinkels verschenen voor een verkoopprijs van 0,00 euro.

Uit onze administratie blijkt dat u één of meer van deze producten besteld heeft . Wij willen u bij deze aangeven dat deze producten niet uitgeleverd zullen worden. Helaas zijn deze producten door een storing voor de betreffende prijs op de website gekomen, tevens is een verkoopprijs van 0,00 euro redelijkerwijs niet mogelijk (art. 3:11 BW). Juridisch gezien is er geen koopcontract gesloten als de genoemde prijs niet reëel is.

Het bedrag dat u betaald heeft voor uw bestelling zal automatisch teruggeboekt worden op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. Dit bedrag bestaat veelal uit verzendkosten en eventueel extra kosten voor de gekozen betaalmethode. Indien u voor acceptgiro als betaalmethode gekozen heeft, hoeft u niets te doen. U zal noch de bestelling noch de acceptgiro thuis ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Voor meer informatie verzoeken wij u via de e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Muizenshop.nl

Wel raar dat de 3 artikelen met prijs van de laatste bestelling ook niet geleverd worden.
Van deze 3 artikelen is de prijs nog het zelfde op de site.

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 04-02-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:44
edit: te laat, al gemeld.

[ Voor 96% gewijzigd door Anakha op 04-02-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Zojuist heb ik maar eens ff gebeld, en werd gezegd dat het een technische storing is. Ik ben erg vriendelijke te woord gestaan door een vrouw. Ze zei dat er meer dan 150 orders waren geplaatst!

Ze proberen voor de mensen die via IDeal hebben overgemaakt het geld binnen 48 uur terug te storten op je rekening.

Jammer maar helaas!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Nette mail tbh van dat bedrijf. Kunnen andere winkels wat van leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
Kan bijv Otto inderdaad van leren, opzich netjes opgelost en mooi dat ze het geld zo snel mogelijk proberen over te maken.

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor discussie had je willen zien dan? Lijkt me een duidelijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Kenzi schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:00:
Nette mail tbh van dat bedrijf. Kunnen andere winkels wat van leren :)
Muizenshop kan ook weer wat van andere bedrijven leren.

http://www.trustpilot.nl/review/www.muizenshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je hier lang over moet praten. Iedereen kon weten dat het leveren van producten voor 0 euro niet reëel is, zelfs de grootste digibeet :). Wel een nette mail met de correcte wettelijke verwijzing, dat kan men in dit geval ook makkelijk doen omdat ze het recht volledig aan hun zijde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Gaat er nu over elke foute prijs een topic geopend worden? Kan er niet gewoon een algemeen [foute prijzen] reeks geopend worden? Dan zijn al die onzintopics als deze ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
jroz2001 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:37:
Gaat er nu over elke foute prijs een topic geopend worden? Kan er niet gewoon een algemeen [foute prijzen] reeks geopend worden? Dan zijn al die onzintopics als deze ook weg.
Ik sluit mij hier eigenlijk wel bij aan. Tevens vind ik een topic dat gaat over producten van €0,- al helemaal overbodig, iedereen wist van tevoren al dat deze nooit uitgeleverd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daarom is dat topic eerder ook gesloten, met de opmerking dat er pas wat te bespreken is als de verdere afhandeling vragen/discussie oproept. TS geeft nu aan dat zijn bestellingen geannuleerd zijn en dat hij daarover wil discussiëren.

Echter zie ik inderdaad net als mijn collega niet iets dat daadwerkelijk vragen/discussie oproept. Dus tenzij de TS nog met een antwoord komt op de vraag wat hij wil bespreken, zal dit topic ook op slot kunnen.

Overigens: dit soort commentaar op dat topics hier niet thuishoren zien we natuurlijk liever in een topicreport :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Mijn nieuwe status: Het creditfactuur wordt uiterlijk voor 06-03-2013 automatisch teruggeboekt.
Wij streven ernaar om het creditfactuur binnen één week te verwerken. (€ 6,95)

Met daarbij netjes een (standaard) mail ontvangen waarin staat dat de order is gewijzigd.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Pagina: 1