Mensen,
Wat moet ik kiezen:
Asus Xonar Phoebus vs Asus Xonar Essence STX
Situatie:
Net nieuwe hi-end computer (PC) gekocht, nergens op bespaard.
Maar geluid is niet zoals ik het wil hebben. Veel lawaai maar je hoort weinig (in films). Speakers Herman Kardon Soundstick III (ook met Logitech geprobeerd. het was nog slechter!) Overweeg om Audioengine A5+ bij te kopen.. maar jah het is weer eens 350 euro, dus even kijken of we het met een geluidskaart kunnen verbeteren.
Activiteiten wat ik wil doen:
30% Gamen - over boxen en over headset
50 % Ik wil ook tv/home cinema sets (nog niet gekocht) aansluiten om films en muziek via grote scherm te kijken en over boxen te beluisteren. Ik denk nu aan 2.1 opstelling... ik wil niet te veel boxen in woonkamer hebben. Computer en tv zullen in de buurt van elkaar zijn, dus mogelijkheid om via kabels te doen is aanwezig.
20% Muziek, audioboeken beluisteren via hoofdtelefoon of boxen.
Mochten jullie nog aanvullende vragen hebben dan hoort ik het.
Wat moet ik doen?
Wat moet ik kiezen:
Asus Xonar Phoebus vs Asus Xonar Essence STX
Situatie:
Net nieuwe hi-end computer (PC) gekocht, nergens op bespaard.
Maar geluid is niet zoals ik het wil hebben. Veel lawaai maar je hoort weinig (in films). Speakers Herman Kardon Soundstick III (ook met Logitech geprobeerd. het was nog slechter!) Overweeg om Audioengine A5+ bij te kopen.. maar jah het is weer eens 350 euro, dus even kijken of we het met een geluidskaart kunnen verbeteren.
Activiteiten wat ik wil doen:
30% Gamen - over boxen en over headset
50 % Ik wil ook tv/home cinema sets (nog niet gekocht) aansluiten om films en muziek via grote scherm te kijken en over boxen te beluisteren. Ik denk nu aan 2.1 opstelling... ik wil niet te veel boxen in woonkamer hebben. Computer en tv zullen in de buurt van elkaar zijn, dus mogelijkheid om via kabels te doen is aanwezig.
20% Muziek, audioboeken beluisteren via hoofdtelefoon of boxen.
Mochten jullie nog aanvullende vragen hebben dan hoort ik het.
Wat moet ik doen?