Ik heb thuis een computer met Chello kabel internet. Nou wil ik ook internet op mijn ander computer voor mijn broertje, zodat we tegelijk kunnen internetten. Jammer genoeg mag dit niet van Chello, je mag zelfs geen netwerk aanleggen. Ik heb dus wel een netwerk, en zodra ik dit softwarematig installeer, doet het internet het niet meer. Nou had ik van een vriend gehoord dat je dit kan oplossen met een programma genaamd seegate of zoiets dergelijks. Maar dit kan ik nergens vinden. Kan iemand mij helpen? Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en het opgelost.
Een andere vriend van mij heeft ook kabel, en op meerder computers door middel van een router, een hardware matige oplossing. Dit wil ik dus niet. Ik zoek een software matige oplossing. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Een andere vriend van mij heeft ook kabel, en op meerder computers door middel van een router, een hardware matige oplossing. Dit wil ik dus niet. Ik zoek een software matige oplossing. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.