Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,
laatst heb ik een One X van iemand overgenomen, voor een prima prijs, maar niet gezien het feit er niet bij verteld is dat het apparaat open geweest is, en daardoor de digitizer niet helemaal netjes meer aansluit.
Hij blijft er wel op zitten, maar backlight kiekt door de kieren naar buiten, wat afzichtelijk is. Zonder problemen trek ik het touchscreen er af, dit deed ik allereerst om te kijken of ik 'm beter vast kon krijgen, maar natuurlijk gaan die plakrandjes minder goed plakken wanneer ik vaker de digitizer eraf trek. Nu vraag ik me af, als ik een nieuwe digitizer aanschaf, want esthetisch is ie ook niet alles meer, krijg ik dan ook die plakrandjes er bij? Zo nee, waar haal ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
1. Ga er mee terug naar de verkoper, dit is niet echt netjes
2. Waarom is die open geweest, door de persoon zelf of door 'n garantiekwestie
3. Als het een garantiekwestie was, opnieuw aanbieden bij HTC, maar dat weet ik dus niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je geld terugeisen :) aangezien de verkoper het heeft achtergehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:58
Als je wist dat ie open was geweest, had je hem dan gekocht? Als dit niet het geval is kun je je beroepen op dwaling van de verkoper en is de overeenkomst vernietigbaar.

Maar om het nou zo ver te laten komen, overleg eerst maar eens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Als je m 2e hands particulier gekocht hebt is het waarschijnlijk lastig om er weer mee terug te gaan.
Ik zou zeggen, koop een nieuw digitizer op Ebay voor een paar euro, zit meestal geen "plakrandjes" bij, maar zoek op "One X digitzer adhesive" en dan zie je dat dat voor 3 dollar (en nog wel goedkoper) te krijgen is, maar ook gewoon dubbelzijdig plakband is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Bedankt voor jullie reacties, maar de verkoper wil 'm niet terugnemen, en ik heb geen zin in gedonder, dus ik wil 'm gewoon repareren en gebruiken. Is dubbelzijdig plakband wel sterk genoeg? De digitizer zit in een kleine curve, dus ik vrees dat dubbelzijdig tape dat niet houdt.
Pagina: 1