Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Probleem met usb in bios, asus P8H77-I

Pagina: 1
Acties:

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik heb gisteren een nieuwe pc in elkaar gezet rond de asus P8H77-I, daar heb ik een schone versie van windows 8 op gezet en alles leek te werken. Ik kon dus ook in het bios komen met mijn draadloze rapoo toestenbord.
Toen ik heb vandaag echter opstartte kon ik niks met mijn toetsenbord.
inmiddels heb ik de cmos gecleared en alle usb poorten uitgeprobeerd, ook met een bedraad usb toetsenbord, maar niks lijkt te werken. Het enige wat ik nog kan bedenken om te doen is met een ps/2 tobo fast boot uitzetten, maar ik heb hier geen ps/2 tobo.
Heeft iemadn nog raad? Verdere specs van het systeem zijn denk ik niet relevant, maar als nodig geef ik ze graag.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Diablow
ook al geprobeerd, omdat ik de cmos ook gecleared heb blijft hij hangen bij press F2 to enter setup, hij hetkend ssd en hd wel, en geeft ook aan dat er twee usb hubs zijn. Misschien is er iemand in Utrecht met een ps/2 tobo die ik even mag lenen?
Vanuit asus adviseren ze de laatste bios te gebruiken, maar die kan ik er natuurlijk nie top zetten zonder tobo...

[ Voor 37% gewijzigd door Diablow op 04-02-2013 16:23 ]

• Diablow
Als er nog iemand ideeën heeft hoor ik het graag, anders denk ik het moederbord retour, maar is lastig te verwijderen, en niet echt het probleem hoop ik..