Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 15:23
Ik heb een probleem met 2 bedrade controllers op mijn xbox, ze worden beiden herkend als controller 1, maakt niet uit welke ik als eerste aansluit, heb al zonder HDD opgestart, alle instellingen gereset, alle USB-poorten geprobeerd, met alleen controller 1 aangesloten xbox aanzetten en dan 2e aansluiten (en andersom).

Zodra de tweede controller gekoppeld is reageert de eerste ook niet meer (behalve dan dat het lampje voor speler 1 blijft branden)

Heb ze ook allebei al proberen te synchroniseren maar ze blijven toegewezen worden aan speler 1.

Op de laptop worden ze beiden gewoon herkent als controller 1 en 2

Ben bang voor een bug in 1 van deze controllers (misschien zelfs beiden?) Ze zijn allebei nog geen 2 weken oud, alleen van de eerste heb ik geen verpakking meer (komt van bol.com, de nieuwste van de FRS) omdat ik er met 1 controller nooit last van had.

Oja, de verpakking van de FRS heb ik open moeten scheuren omdat het een !#@!-verpakking was om open te maken :P gaan ze daar moeilijk over doen?

Help? :'(

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/25k60zn.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2013 16:49 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 14:27
Klinkt als een defect model.

Op de Xbox console moeten ze apart worden gesynchroniseerd; allebei apart, zodat het hele schema niet in de war raakt.

Als ze het wel correct doen op de PC, vraag ik mij af; welke editie heb je aangeschaft? Zijn het de Xbox Controller edities, of de PC Xbox Controller edities?

Over de verpakkingen; ik kreeg ooit een tip van een medewerker van Media Markt over zgn. 'blister' packages (de verpakking die een product compleet omhullen in plastic) en dat is ze open te maken via de randen met een stanleymes.

Als je het product dan moet retourneren in OVP direct na aankoop, doen ze niet moeilijk over het retourneren. Overigens, met bon + product - zonder OVP - nemen ze het product ook terug. Nog nooit moeite mee gehad ook.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb een PC/Xbox model, hij moet gewoon op beiden werken volgens de verpakking. Als enkele controller doet hij gewoon wat ie moet doen. Maar dit probleem schijnen aardig wat mensen te hebben, zo'n kerel op Youtube heeft het met 6 controllers gehad een jaar geleden.

Bedankt voor je antwoord wat betreft de verpakking, ik ga het defecte model vandaag proberen om te ruilen (met bijbetaling evt.) voor een draadloze.

YouTube: Xbox360 wired controller problem. Part 1 of 2.

http://www.bol.com/nl/p/m...box-360/1004004010595047/

Dit is die ik bij bol.com heb gekocht, en op die van de FRS staat hetzelfde serienummer als deze dus moet exact dezelfde zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 04-02-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Ik heb zelf twee draadloze Xbox controllers; beiden worden prima herkend op m'n Xbox en PC. Synchroniseren werkt perfect, nooit problemen mee gehad.

Als ik het zo zie en afgaand op je verhaal, zit het probleem in de wired controllers.

Ik zou ook niet bijbetalen; voor wat? Iets is defect/klopt niet; gewoon retourneren en je mannetje staan.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb nu een draadloze die werkt, zij concludeerden ook dat het aan de controller lag, werd niet moeilijk over gedaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
DarkElement schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:46:
Heb nu een draadloze die werkt, zij concludeerden ook dat het aan de controller lag, werd niet moeilijk over gedaan inderdaad.
Afbeeldingslocatie: http://www.x-b-t.nl/images/smilies/thumbsup.gif

Pagina: 1