hallo, ik wil mijn computer graag een opschoning geven, weten jullie misschien nog handige tools/programma's omdat voor elkaar te krijgen,
ik heb echter windows 7 al een keer opnieuw geïnstalleerd,
alleen heeft dit niet echt geholpen... mijn computer is namelijk de laatste tijd een beetje traag...
en dan vooral als ik op internet aan het browsen ben, dan loopt soms de browser vast, en winamp (muziekspeler) die loopt ook soms vast, dat is er vervelend, en overigens ook nog is heel storend.
toen ik windows 7 opnieuw had geïnstalleerd heb ik niet het idee gekregen dat dat heeft geholpen..
helemaal niks eigenlijk....
ik zit echt met mijn handen in mijn haar.. wat zal het kunnen zijn.. Hardeschijf problemen? (ik heb al een aantal testjes gedaan, en blijkt allemaal nog in orde te wezen)
Of misschien mijn CPU? Wie kan mij wat advies geven, alvast bedankt
dit is mijn systeem...
ik heb echter windows 7 al een keer opnieuw geïnstalleerd,
alleen heeft dit niet echt geholpen... mijn computer is namelijk de laatste tijd een beetje traag...
en dan vooral als ik op internet aan het browsen ben, dan loopt soms de browser vast, en winamp (muziekspeler) die loopt ook soms vast, dat is er vervelend, en overigens ook nog is heel storend.
toen ik windows 7 opnieuw had geïnstalleerd heb ik niet het idee gekregen dat dat heeft geholpen..
helemaal niks eigenlijk....
ik zit echt met mijn handen in mijn haar.. wat zal het kunnen zijn.. Hardeschijf problemen? (ik heb al een aantal testjes gedaan, en blijkt allemaal nog in orde te wezen)
Of misschien mijn CPU? Wie kan mij wat advies geven, alvast bedankt
dit is mijn systeem...
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Asrock 870 Extreme3 R2.0 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire HD 6770 1GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | BitFenix Merc Alpha | € 33,15 | € 33,15 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Akasa AK-174CB-4BLB, 120mm | € 12,35 | € 12,35 |
1 | Nexus 120mm Silent Fan Blue LED, 120mm | € 5,90 | € 5,90 |
1 | G.Skill F3-12800CL9D-4GBNQ | € 26,90 | € 26,90 |