Windows 7 start steeds opnieuw

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982

Topicstarter
Hallo,

Ik wou gisteren SP1 installeren en toen wou windows opnieuw opstarten, het afsluiten ging goed totdat die weer op wou starten..

Ik krijg een zwart scherm, en daarna start die weer opnieuw op en dat blijft maar doorgaan!

Als ik Windows 7 via Parallels start krijg ik 1x een melding FATAL ERROR: No free memory for XSDT. Echter kan je dan gewoon een zin in parallels toevoegen. En daarna werkte het in parallels gewoon goed!

Ik heb ook via Parallels geprobeerd een eerder punt in windows 7 terug te zetten, echter dit gaf ook geen verschil.

Kan iemand mij helpen.. ik moet windows 7 fysiek draaien namelijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 399982 op 04-02-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Slic loader application that was previously installed on your Windows system doesn't support WAET functionality.
WAET stands for Windows ACPI Emulated Device Table. It is an optimization tool for virtualized guest OS from Microsoft.
WAET support will be introduced in future version of Parallels Desktop for Mac.
Omdat ik in een goede bui ben : http://kb.parallels.com/en/111406

Als dat je niet help graag even vertellen wat je zelf al gedaan en gezocht hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door ShadowBumble op 03-02-2013 13:40 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982

Topicstarter
ShadowBumble schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Omdat ik in een goede bui ben : http://kb.parallels.com/en/111406

Als dat je niet help graag even vertellen wat je zelf al gedaan en gezocht hebt.
Ja dat heb ik gedaan! En daarom werkt die dus wel correct in Parallels maar niet fysiek! dus als ik de macbook aan zet dan via de ALT toets Windows opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 19:36

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Het is hier wel de bedoeling dat je zelf wat vooronderzoek doet, zelf dingen probeert, etc. Kennelijk heb je zelf al zaken geprobeerd, maar daar zien dan weer niets over terug in je startpost. Ik stel voor dat je je startpost eens gaat aanvullen met deze informatie. GoT is namelijk geen helpdesk, en helderziend zijn we al helemaal niet.

Launching containers into space