Voor het halen van mijn bachelor mag ik een stel nieuwe speakers uit zoeken. Ik heb op dit moment een aantal redelijk logge Jamo's die redelijk klinken, maar één van de twee heeft eens storende tweeter die af en toe willekeurig opsteekt. Deze Jamo's zitten op een Sony STR-DG510 (behoorlijk instap dus) die optisch is verbonden naar mijn PC waar de meeste muziek wordt afgespeeld. Coaxiaal hangt deze aan mijn CD-speler.
Nu heb ik mijn keuze beperkt tot een klein aantal speakers, waar ik nu vooral zit te twijfelen tussen de volgende:
-Wharfdale Diamonds 10.1
-Dali Zensor 1
-Teufel Ultima 20 mk2 (in mindere mate)
Als iemand nog een andere tip heeft die rond dit prijsniveau ligt houd ik mij ook aanbevolen.
De speakers zullen op mijn bureau komen te staan en vooral gebruikt worden voor muziek en af en toe een film. Kamer is een simpele studentenkamer van 18m2 met alles er in. De muziek die er vooral op geluisterd zal worden is Rock, indierock en in mindere mate electrojazz/jazz en techno. Welke van de speakers zal hierin het beste aan mijn wensen voldoen?
Nu heb ik mijn keuze beperkt tot een klein aantal speakers, waar ik nu vooral zit te twijfelen tussen de volgende:
-Wharfdale Diamonds 10.1
-Dali Zensor 1
-Teufel Ultima 20 mk2 (in mindere mate)
Als iemand nog een andere tip heeft die rond dit prijsniveau ligt houd ik mij ook aanbevolen.
De speakers zullen op mijn bureau komen te staan en vooral gebruikt worden voor muziek en af en toe een film. Kamer is een simpele studentenkamer van 18m2 met alles er in. De muziek die er vooral op geluisterd zal worden is Rock, indierock en in mindere mate electrojazz/jazz en techno. Welke van de speakers zal hierin het beste aan mijn wensen voldoen?