Hallo, ik had een vraag. Ik heb net een gloed nieuwe pc gekocht. Alleen hij geeft geen beeld. Als ik hem aan zet gaat de processor koeler gewoon draaien. De koeler van de videokaart krijgt een zwiep, die stopt dan weer en gaat dan weer draaien. Verder is er geen warmte ontwikkeling ofzo, en hij maakt geen gekke geluiden.
Ik heb de speaker aangesloten. En die geeft geen piepjes. Toen heb ik de videokaart er uit gehaald en hem toen en keer aangezet. Hierop piepte de spieker wel. 1x lang en 2x kort. Dit staat voor dat er iets met de videokaart is, wat dus klopte, want die was er net uitgehaald.
Ik heb ook al het RAM geheugen met 1 stickje geprobeerd, en in verschillende sloten geprobeerd. Maar dat helpt ook niet. Ik heb zelf scherm met vga aansluiting. Dus misschien dat het daar aan kon liggen, maar ik heb het ook getest op een scherm met dvi aansluiting. Hierop werkt het ook niet..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Hieronder de specs:
pricewatch: Intel Core i5 3350P Boxed"]Intel Core i5 3350P Boxed[/url][/td]
pricewatch: Gigabyte GA-Z77M-D3H"]Gigabyte GA-Z77M-D3H[/url][/td]
pricewatch: Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)"]Club3D Radeon pricewatch: Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version)"]Cooler
pricewatch: Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit"]Microsoft Windows 8 (OEM) pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo"]Cooler Master Hyper TX3 Evo[/url]
pricewatch: XFX Pro 550W
pricewatch: Samsung 840 series SSD 120GB
pricewatch: Crucial Ballistix BLE2CP4G3D1608DE1TX0CEU
Ik heb de speaker aangesloten. En die geeft geen piepjes. Toen heb ik de videokaart er uit gehaald en hem toen en keer aangezet. Hierop piepte de spieker wel. 1x lang en 2x kort. Dit staat voor dat er iets met de videokaart is, wat dus klopte, want die was er net uitgehaald.
Ik heb ook al het RAM geheugen met 1 stickje geprobeerd, en in verschillende sloten geprobeerd. Maar dat helpt ook niet. Ik heb zelf scherm met vga aansluiting. Dus misschien dat het daar aan kon liggen, maar ik heb het ook getest op een scherm met dvi aansluiting. Hierop werkt het ook niet..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Hieronder de specs:
pricewatch: Intel Core i5 3350P Boxed"]Intel Core i5 3350P Boxed[/url][/td]
pricewatch: Gigabyte GA-Z77M-D3H"]Gigabyte GA-Z77M-D3H[/url][/td]
pricewatch: Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)"]Club3D Radeon pricewatch: Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version)"]Cooler
pricewatch: Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit"]Microsoft Windows 8 (OEM) pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo"]Cooler Master Hyper TX3 Evo[/url]
pricewatch: XFX Pro 550W
pricewatch: Samsung 840 series SSD 120GB
pricewatch: Crucial Ballistix BLE2CP4G3D1608DE1TX0CEU
[ Voor 39% gewijzigd door TouchPad op 03-02-2013 12:25 ]